Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Segla.mera.nu ...

Av Lizzie - 9 mars 2009 20:02


är det nog många som börja längta efter att göra, nu när årets båtmässa nyligen slagit upp sina portar, ( gissa förresten vem som  i vanlig ordning  förstås hängde på låset ...  medan matte och jag nöjde oss med att sitta hemma och titta på " bilder " från i fjol )  och den här framsidesbilden på  Össkaret  visar väl rätt tydligt att det  då var flera än vi som tyckte att det räckte med vinter även i fjol  ...  :-)





Segla.mera.nu var däremot tydligen  ingen hit att ha i hemsidesadressen, för seglat vidare till antagligen varmare vatten har tydligen min gamla " sida "  gjort ..  :-(( då  den  i vart  fall verkar driva helt vind för våg, och eftersom ingen har siktat sidan ens i närheten av Vinga Fyr, ( och alltså inte heller lyckats med nån bärgning av densamma .. ) så har matte och jag tillsammans med webban enats om att jag ska få en ny sida med en helt egen och lite mera hundig adress !!!!


Eget domännamn har jag fått, och nu håller " vi " bara på med att packa ner för att snart kunna flytta in på ett nytt " hotell " och jag hoppas så klart på att det hotellet kommer att bjuda på både bra rum men även lite bekvämlighet och framför allt bra sevice ( Läs support .. ) och jag skulle  bli jätteglad om ni vill kika in hos mej när flytten är övestökad och sjösättningen av nya sidan är avklarad :- )))



Hej hopp !!


// Lizzie, som hoppas på att snart kunna vända sin bästa sida till ... *s* !


PS Det var förresten flera bilder på mej inne i det numret av Össkaret, så sen fick jag allmänt bara heta " Skeppshunden " ett tag .. ;) DS


 
 
Ingen bild

Lotta & Basse

9 mars 2009 20:50

Trist att sidan seglat sin kos :(...men om ni sjunger "snälla, snälla..." så kanske den seglar i hamn igen ;) (gillar den som sagt *s*) Ser hur som helst fram emot att nu snart är ute på ny adress igen :)
Hihi, jasså ni trodde vi skaffat tillökning. Inte än inte ;)
Kram och nosgnugg!
Ps. Urtjusig är du sär på bilden :)!!! Ds

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

9 mars 2009 21:47

En snyggare galjonsfigur blir svår att hitta... eller var det grynnor du tittade efter?

Trist med kölhalade sajten, men du får se det från den ljusa sidan. Den kanske får ett bättre namn värdig en snygg hund. Ser fram emot releasen.

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Helena & Vilja

Helena & Vilja

9 mars 2009 21:59

Håller med karin vilken härlig skeppshund.....och vi väntar med spänning på releasen....blir det nåt party?! Och vad gäller cyklingen tycker vi att det inte är någon sport att ha stödhjul så vi tänkte köra utan stödisar med cykelhjälm :-) Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Gazton

Gazton

10 mars 2009 01:38

Hm! Skall inte hundar ha flytväst på sig om dom är på en båt????

http://gaztons.wordpress.com

 
Ingen bild

Åse & Axl

10 mars 2009 07:07

Nu hoppas vi att skeppshunden får flytta in på ett *****-igt hotell med bra roomservice så hon inte hamnar ur kurs utan kan segla vidare på de sju haven.

Skepp & Hoj Kram och nosegnugg

 
Ingen bild

Brollan

10 mars 2009 09:33

Ja vad ska sleven var om inte i grytan lixom. Eller på framsidan av tidningen i alla fall ;-)
Ser SNYGGT ut :-)))
Kram brollan som ser fram emot en ny sida att kika på

 
Ingela

Ingela

10 mars 2009 10:31

Väntar med spänning på att titta in hos dig så fort du har flyttat klart till ditt nya "hotell" Ha det fint!

http://www.siriochjag.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

10 mars 2009 15:32

Vad spännande det ska bli med hundig adress och allt:)
Kanske nåt i stil med lizzieankrar.se så den håller sig på plats?;)
Kram:)

http://www.yrlabus.se

 
Lena

Lena

10 mars 2009 16:39

Spännande med "hotellet"!!!!

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tjejerna

10 mars 2009 17:34

Halloj! spännade med en nytt hotell!, så hojta till sen när du har flyttat in så att vi kan besöka dig och kolla in alla rum som du har fått.
Kramizz!! från tjejerna och matte.

 
BUS

BUS

10 mars 2009 18:34

Sida på vift..no good.. MEN spännande med ny och med ny adress...*kliar mej i skägget och undrar vad den ska heta* Nåt hundigt säger du..hm...näe, jag ger uppp..Give a hint? ;)
Puzz till skepparhunden

http://www.boldness.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

11 mars 2009 10:13

haha japp, det måste vart en mycket förvirrad mus;)
coolt, du e ju en riktig kändis ju;) snygg bild:)ska bli spännande att olla in nya sidan:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Elenor och Zidane

Elenor och Zidane

11 mars 2009 10:44

Vilka fina bilder ni fått på er hund förstår jag. Jag har fortfarande inte tagit något sådant "fint" kort på Zidane och han är snart 6....Ska bli kul med en ny sida att kolla in.
Tjing

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Ingen bild

Erk

11 mars 2009 10:44

Åhhhh vilken snygg galjonsfigur du är.
Hoppas att den nya sidan snart lämnar hamn.

Nospussar från Erk

 
Helena

Helena

11 mars 2009 21:24

Tack för kommentaren om mina bilder :-) Även om jag också längtar efter våren så ääälskar jag snö och hellre det här fram till påska och sen kan det bli vår fort fort! Kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Anna-Greta

Anna-Greta

12 mars 2009 09:13

Väntar med spänning på att segla.mera ändrar skeppnad och blir mera ess :)
Själva väntar vi med spänning på att se om Telias modem passar och att få komma ut i cybern igen.

http://www.pomberlys.se

 
Ingen bild

Marie med flock

12 mars 2009 16:54

Hehe...Fick inte bort bloggen, Men det gör ju ingenting...Kram

 
Siv/Zeffe & Zooto

Siv/Zeffe & Zooto

13 mars 2009 14:55

Trist med hemsidor som går ur kurs,hoppas den håller sig på plats nu. Häftig bild där.
Ha en trevlig helg
Kram

http://web.telia.com/~u46806322

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards