Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Lugnet före stormen ...

Av Lizzie - 17 februari 2014 11:22

I går började matte att skriva här på bloggen, men tydligen är hon så ringrostig att hon inte ens kommer ihåg hur man jag gör när man sparar ner ... så det inlägget svävar nog ute i rymden antar jag ...


Hur som helst så skulle jag berätta att efter åtta månaders tystnad på bloggen, så ska den nu uppenbarligen få återupplivas ... och det beror nog mest på att jag äntligen blivit med lekkompis, även om jag såklart hade önskat mej en pricknos förstås, men det lär visst ska gå bra med selleri ska visst nån ha sagt


Men, men jag ska även få dela med mej på MIN egen blogg, och utan att fråga mej så bytte matte även ut headern och la dit en med bilder på mej och liten Lady som "skäpet" heter :-))


Den bilden har Erks matte fixat till och även den som jag fick på Alla Hjärtans dag, så även om den dagen var i fredags så får den väl finnas här då .... lite under protest än kanske ... men man vänjer sig ... vid det mesta ..


 

Moss moss så länge nu måste jag visst assistera för den där sjuttons valprackarn är det då ingen ordning på alls, så jag återkommer lite senare med ett par bilder från första morgonbuset, och ja, jag får väl erkänna att det rätt mycket go i tjejen för det där med lugnet före stormen var kanske lite i underkant ... snarare en orkan som stormade in fast hon har nog tagit hela flocken med storm redan <3 !!


Hej hopp

Lizzie


PS Det lilla " Skräpet" anlände i går kväll med flyg från Amsterdam eskorterad av bästaste Lill-Matte, som nästan tänkte kidnappa Liten Lady när hon nu åkte hem till Göteborg :-) D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards