Lizzieonline ..

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Lizzie - 23 mars 2009 08:45



och vad passade väl bättre då än att högt i de blå en lyra försöka sig på :-) !!

Har inte bestämt mej för om jag i år ska jobba som anfallare eller om jag ska ingå i burpassning eller försvar .. ;) men hur som helst så har jag hyfsad bollkoll, och nåt som säkert vore jätteskoj att få testa är antagligen Flyball !!!


Såsom varande fågelhund är jag ju per automatik rätt bra bra på allt som har med  att " testa sina vingar " att göra .. *s* !



Förresten så tyckte ju Frida ( hon med bästa Best .. ) att vi borde filma mattes och mina " snedsteg  " ..  ;) för tydligen så utförde både matte och jag nån sorts skänkelvikning när vi skulle ta tre steg åt höger ..  och självklart måste jag då även testa den varianten  i lite snabbare tempo, så nästa övning blir antagligen både öppna och sluta .. * ler * ( Äh, har du pysslat med hästar så fattar du vad jag menar .. ) eller så blir det kanske nån spanielvariant av piaff .. iaf under nån kortare passage .. :-) !!


Men det var som sagt helgens väder, för i dag verkar det åter behövas vinterkläder .. Brr säger jag och tycker att nu räcker det med just snööö !!!


Hoppas att ni får en fin vecka och att det  bara var ett kort återfall av snöfall från han där ovan


Hej hopp !!


// Lizzie



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards