Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 3 januari 2016

God fortsättning på det iaf nästa nya året !!!!

Av Lizzie - 3 januari 2016 12:50

  

Jag har åtskilliga gånger försökt tjata på matte om att jag kanske borde försöka väcka liv i bloggen igen, men antingen har matte drabbats av partiell hörsel :-( eller så har det varit hörbarhet nolla från hennes sida sett ...


  

I morse när matte och jag var ute på en morgonprommis ( KnasFian får fortfarande "rasta sig själv" hemma på tomten    ) så tog hon för en gångs skull en bild på huset, och i skymning blev bilden så här, och då tänkte jag att det vore väl sjutton om jag inte skulle ta och testa hur det nu var man gjorde för att ens komma in på min blogg ... och till slut kom jag ihåg att matte hade tagit nåt med mitt namn som lösenord ...  fast vilket av alla konstiga saker som jag ju genom årens lopp kallats för ... från Odåga till Prinsessa och allt möjligt och omöjligt däremellan *harkl* !!


Har´e gott !!!


// Lizzie


 


PS Om nu nån både letat sig hit och även kommit så förstår ni åtminstone att jag inte helt tappat minnet    men jag får erkänna att jag faktiskt fick prova flera alternativ innan jag till slut blev "insläppt " i min alldeles egna blogg    DS



       



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards