Lizzieonline ..

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Lizzie - 16 september 2010 17:00

eller vad kan man annat säga ( Fullt av fasaner alltså .. mattes anm  ) när jag äntligen fick åka till Långtora, som så många pratat om och där det dessutom var god tillgång på "hyggliga" pippisar !!!!

Enkelt uttryckt fasen vad många fasaner   som dessutom hade den goda smaken att ta till vingarna när man sas " stötte på dom " ...   !!

          

Sen beskyllde matte mej för att både vara lätt i baken  och dålig på avstånds-bedömning .. men alltså vad hon räknat med när jag nu för en gångs skull fick komma till " dukat smörgåsbord " ...   !?


Även Pricken, som alltså inte är en pricknos utan en sån där pekhund ( pointer , mattes anm ) fick svänga sina lurviga, som iofs inte alls är lurviga   ( apropå att Prickens husse visst tycker  att jag har alldeles för mycket av just varan "lurv"  ) men gissa om det gick i minst 190 när Pricken drog fram som en virvelvind över fälten   !! Imponerande !!!!!!


Beträffande min hårväxt antar jag att min frissa Lotta ( Hagby Hundtrim ) ska få uppdraget att "anlägga" en något kortare och sportigare frisyr på mej ...   nu när jag inte ska ut i vänstervarv på ett tag     !


 

Hej hopp !!

 

// Lizzie


PS Än en gång en himla massa TACK för alla grattisar som vi fått för att jag lyckades med att " hitta rätt bland rutor och ränder " på Skutskärs BK  i helgen  ! DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards