Lizzieonline ..

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Lizzie - 1 september 2010 18:15

  


påstår matte att det är på ett tag, för nu är tydligen både det ena och det andra inbokat i almanackan, och det börjar redan till helgen med att jag ska åka till Högbo och " svänga mina lurviga " ...   tillsammans med Marie & Xit !


Jag tränade ju senast under språngmarschen på tävlingen i Östhammar på att just " förfina " mina hoppsa - steg ...   , för det där med fyra tassar i backen är väl ändå lite överreklamerat, eller hur Marie ... *fniss* ..   !??  


Men snacka om att den som vill bli fin får lida pin ....  !!!!!

Trimmare Lotta tog nämligen ingen som helst notis om att jag försökte säga att jag var håröm när hon skulle rycka av mej hela kostymen kändes det som  fast snyggt blev det  så hur sjutton jag ska bete mej för att få hjälpa till att lufta Lasses duvor på lördag utan att sabba frysyren vete katten!??


Kommande tisdag är det sen dax för Trolla och mej att ta oss till Oland för att träffa Niina Svartberg igen  , och nästa  lördag ska vi testa min form   "bland rutor och ränder" ( = läs elitlydnad ..   ) och jag vet att även söndagen därpå är bokad för just såna aktiviteter ! 


Så nu är det helt klart ingen rast, ingen ro utan bara att gno som gäller ....  !


Webban har ju fixat så att sidan fått " nya kläder " och i samband med det så har jag påmint matte ( för hundrasjuttiotofte gången .... ) att hon ska städa färdigt på länksidan, för det är fortfarande fel adress till några ...  för att inte tala om att det faktiskt finns dom som helt övergått till ett annat "kontaktfält" i rymden ...   säger så klart inte vilken / vilka och till vad *harkl* !!

Om nu nån skulle råka bli borttappad när vi håller på att " städa upp " bland länkarna, så får ni hojta till, för min matte lider ju som bekant av ÅNK ...  !!


Hej hopp !!!

 

// Lizzie



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards