Lizzieonline ..

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Lizzie - 26 januari 2009 13:46



kan man förstås undra vad som finns, fast i dag känner jag mej nog mer som den andra betydelsen av att vara under isen = Lite låg, eller rent av rätt så nere, för det första jag jag hörde när vi slog på radion i morse var följande :


Det är väldigt halt på trottoarerna, och om man ramlar så räcker det inte med att man antagligen slår sig både gul & blå, utan man blir dessutom väldigt blöt  !!!


Man kan förstås undra om just den reportern redan hade provat på det där med att " sätta rovor " ..  !? 


Nä fram för broddar till oss hundar oxå  !!! Det är inte bra för oss heller att likt Bambi kana omkring och ha det glatt !!

( Även det hade sjukgymnasten Kjerstin Pettersson från Ultuna särskilt tryckt på  den där kvällen när hon pratade om fysträning för fyrbenta ! )


Det där med språket är förstås lite knivigt ibland, för trots att jag var rätt så vaken bland flaken, hittade Nizze ( Nessie & jag )  ändå inte nån vak bland alla flak, och så var det visst nån som sagt, att om man vill göra verklighet av sina drömmar, så måste man vara just vaken ..  Ööööhhh, säger ju jag då !!!


Hoppas att ni får en (h)underbar vecka !!


// Lizzie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards