Lizzieonline ..

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Lizzie - 20 januari 2009 15:41



Apropå fådda prylar, så kan jag berätta att en av de första användbara klickerövningarna, som matte testade på mej, det var att lära mej att inte springa runt med " foten i en potta " och köra rally runt hela lägenheten .. vilket iofs var jättekul, men matte hade väl lixom tröttnat på just den leken, och efter att hon enkom inhandlat en sk " springermatskål " som skulle vara så konstruerad att jag inte skulle kunna välta omkull den, och jag istället började ju med go - caart .. (  fast inomhus,)  så kom den klickerövningen till ..  *s* !


 


Egentligen tror jag att matte hade blivit lite lat, för hon tyckte att det var jag som skulle komma till henne och inte tvärtom !


Med FACIT i hand, kan jag kanske tycka att jag nog hade blivit lite väääl stor för att springa runt med foten i just en potta, men jag var inte så himla duktig på att ta kurvorna alla gånger, så det hände väl mer än en gång att jag kanade rätt in i flygeln, och visserligen föreslog husse att vi kanske måste dosera parketten lite bättre just där, men OK då, jag kunde väl iaf testa mattes idé .. ;) !


Den bygger ju på samma tänk, som det där med filförpackningarna, bara med den skillnaden, att här kan man faktiskt begära påfyllning innan man  pantar skålen  !!


Som vanligt gäller förstås att jag inte jobbar gratis ...


Nosgnugg från Lizzie


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards