Lizzieonline ..

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Lizzie - 13 januari 2009 19:17



Tja, man skulle kunna tro att det minst är Dracula som fastnat på bild, men det är bara jag som testar kvalitén på den så berömda uppländska myllan .. (  Läs leran .. mattes anm ! ) för jag menar vad då, eftersom jag ändå måste passera duschen på min väg in till lägenheten, så kan jag väl se till att det faktiskt verkligen behövs lite spolning oxå :-)


Förresten så såg även matte ut som om hon deltagit i nån slags gyttjebrottning, och det får så klart jag ta åt mej äran av   ..  fast jag fick konstigt nog inge beröm för det heller .. :-( !!   ( Jaja, jag tog lite spjärn med tassarna när vi skulle " slåss " om min specialleksak, som är en med kaninskinn utklädd Gappay .. *s*  Riktigt både drag-  och tuggvänlig faktiskt ! )


Det första uteblivna berömmet däremot, berodde på att jag återigen drabbats av absolut och total minnesförvirring beträffande vårt " älska / hata - moment " = Läs rutan !


Matte påstår att jag försöker köra nån variant av varnannan damernas eller nåt, för i söndags var hon jättenöjd med hur jag utförde hela momentet, men idag så återföll jag för typ sjuttielfte gången till kardinalfelet ; alltså lekte jag nåt i stil med " Försten som rundar bakre konen " ...  !?!?!?


Matte undrade förresten hur man gör när man avprogrammerar ett uråldrigt program ( = Rutmomentet enligt gamla reglerna för 070101 ) från ett par tilltrasslade ganglier tillhörande ett litet ESS .. för det kommer ofta upp ett  felmeddelande som lyder så här : Slut minne ! Släck ner samtliga program och starta om burken, åsså tror hon att det just beror på att det de gamla rutreglerna stjäl plats ..  Kan det va så ???  Nåt  tips ?? Någon ???


Har´e !!!


PS  Matte yrade igen nåt om att det finns nåt som heter blocket.se .. ??? Undrar vad hon menar med det ???  Jag fattar nada ! DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards