Lizzieonline ..

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Lizzie - 19 september 2011 12:15

För första gången någonsin på tävling så lyssnade jag lite slarvigt på matte i dumrutan i går ( på vår hemmatävling på UBK ) och ställde till det rejält om man säger såå ..   men jag kanske borde ha förstått att det inte skulle vara just ställande ggr två .. *host* !! ( Neddrag på det momentet har däremot hänt att  matte fått pga för "runda hörn" ..   )

Tror nog att vi tappade rätt mycket fokus efter den fadäsen, men jag hade iaf inlett med en nia på fria följet innan dumrutan, men det strulet ledde nog oxå till att inledningen på inkallningen blev så där med nedläggandet, fast jag tror även att det stod  bra tempo och fin avslutning, men protokollet har jag faktiskt ingen aning om var det är ..   vilket egentligen inte spelar nån roll ..   !!!


     

Vi lyckades iaf pallra oss överst på pallen, men med tanke på att poängen inte räckte till ett förstapris så kändes det väl lite sådär ...   men matte är iaf glad över de positiva kommentarer vi fick av flera åskådare efteråt ... men liiiite ( läs mycket ... ) snopet att få noll på ett av mina allra säkraste moment ..   !

Ja, matte vet att man kan få betyg sju som max om man intar fel position .. men hon valde medvetet att rätta till mitt tillställande ..   eftersom hon inte tycker att det är bra om man får göra fel på tävling .. ( trots att det kostar .. ) och eftersom man numera inte får noll i sitt protokoll om man bryter mitt i en tävling så fick jag iaf fortsätta och "köra klart" .. på gott och ont kanske ..

Matte var nämligen inte så fokuserad som hon normalt brukar vara på tävling hon heller, eller så var hon redan i går i tankarna inför morgondagens röntgen, som hon visst gruvar sig jättemycket för ....   !!!

Fast som kanske synes på bilden så ville jag nog egentligen inte synas alls ... !

Men, men vi bryter ihop och tar nya tag ..   !! Visst matte !?!?


Kan däremot få skryta lite med mina duktiga klubbkompisar *Stina & Trolla* som tog en etta direkt i första starten i trean  , åsså *Anna & Blinka* som stod överst på pallen  med en etta på sin första start i tvåan !!!

 Stort   GRATTIS till Er !!


Ha en braig vecka hälsar vi från ett grått o regnigt Uppsala !

// Lizzie


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards