Lizzieonline ..

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Lizzie - 3 september 2009 19:01


         


Snart lägger jag ner överhuvudtaget allt som har med tävlingslydnad att göra, för i år verkar det ju som om f..n själv är lös !!!


Vad som var orsak och verkan den här gången vet jag faktiskt inte, men att jag både halkade rätt illa ( i samband med vattenapporteringen ) när jag skulle ta mej upp på bryggan för att  leverera " godset "  och att jag gjorde en " specialomväg " till dummisen (  Landomvägen syns ju på filmen ) så var det ju, men ingen märkte nånting särskilt på mej så länge vi var igång med " truthållandet  " !!!


Tyvärr visade det sig däremot framemot kvällskvisten ( när jag vaknat till liv igen .. Tar på att ta sig vatten över huvudet ju .. ) att jag gick om man så säger " väldigt orent " :-((((  på frammen ...    !!!


Nu har det alltså förflutit drygt två dygn och jag är fortfarande väldigt " oren " så på det som skulle ha blivit genrep i dag inför helgens inplanerade tävling i Knivsta visade det sig tyvärr att jag fortfarande är himla stel i framvagnen .. :(( och markerar rejält på höger fram ! Suck !!


Så huruvida  vi kommer till start eller inte på söndag , står kanske  skrivet i stjärnorna ... Vad vet jag ! ( Fast visst finns det nåt stjärntecken som heter nåt i stil med lilla hunden, eller !?!? )

Jag är ju ingen vare sig astronom eller astrolog ju ... 


Tills vidare tänker jag iaf fortsätta med att ofrivilligt försöka vila mej i form på min nya fina fäll, som husse förärade mej häromdan ! Visst är han omtänksam min husse, som både tänker på att jag ska hålla mej varm och ligga extra mjukt !!!  Fällen är riktigt gosig att ligga på !!



Puzz och kram från  liten odåga, som definitivt inte gör skäl för sitt "smek-

namn" nu ..  fast det är ju å andra sidan långt till söndag, eller ...  !?!?


// Lizzie


PS av matte : Landningen på bryggan var mer av modell Bambi på hal is, med frambenen i princip rakt ut åt varsitt håll ... :-((( Väldigt konstigt förresten att Lizzie inte tappade taget om dummisen på köpet, men att inte " släppa taget "  verkar vid det här laget sitta i ryggmärgen på liten fröken ..  DS 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards