Lizzieonline ..

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Lizzie - 10 april 2010 09:00

Så lyder alltså fortfarande texten om vad som uppdaterats på min sida ...  Tja, vad säger man nu då, när det idag är exakt två månader sen min iofs fort- farande rätt insnöade startsida befriades från singlande snöflingor ...  och de flesta planerna fortfarande är grusade eller översnöade ..  !?!?





  


Undrar ifall det hjälper om jag som förr om åren snällt sätter mej på min lilla bak och väntar på att det även i år ska bli just vår ...   ,nu när jag efter ganska precis ett år av meddusinering rätt så prima mår ..   

( = Läs gör skäl för sitt "odågesmeknamn" igen,  mattes anm *host* )

Tips på bra böner om en "ljusnande framtid"   ,  samt sol- och vårdanser mottages tacksamt ..  *fniss* , för om att "ruta in tillvaron" på grusade ( och /eller vattenfyllda alternativt leriga ) planer är ju ingen hit, tycker inte jag iaf ...   om det inte handlar om lerinpackningar förstås, men det är ju en helt annan femma ..   !!!


Ha en sköööön och ffa mycket hundig helg   !!!

// Lizzie


PS Jo, jag måste dessvärre erkänna att "vi" faktiskt navigerade lite fel i år *harkl*, så istället för att landa på Blåkulla på skärtorsda´n ..   så hamnade vi i Grönklitt, men det skyller jag faktiskt på matte, som envisades med att min "metall" skulle med i packningen, och jag är helt säker på att den störde kompassen ..  så till nästa år är tänkar jag både kolla packningen åsså lägga ut kursen helt själv   !!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards