Lizzieonline ..

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Lizzie - 24 juni 2009 12:23


kan man väl med fog säga att Eva ( tror jag ... ) intagit i sitt rätt så stora hägn uppe " hos oss " i Grönklitt, men eftersom jag inte fick följa med in bland de stora vilda djuren, så skickade jag med min " fölsekamera " med husse som då tog bl a den här bilden ;))) 


Pool position tänker jag även själv snart inta, för nu är jag bara hemma och packar om för att försöka bada och vila mej i form på kartongen ( Splash .. ) inför fredagens " övningar " i Olandstrakten .. :-)


Kan väl säga som sååå, att efter dagarna på Kydingeholm så rev vi ju tusenbitarspusslet för sjuttiotolfte gången, och huruvida vi fått några av bitarna på plats lär väl visa sig ... men vi får nog återigen se det hela som en avstämning inför fortsatt träning !!!


Visst ja !!! Höll ju nästan på att glömma att tacka för all uppmärksamhet runt min fölsedag, men efter firandet så packade vi och drog raka spåret upp till " Björnriket " och återigen kan man väl säga att om Tele Not ( Ja, Tele Nor då ..) tycker vi INTE, för det var med nöd och näppe jag alls fick in Midsommarbilden .. :(((( men tusen TACK för alla snälla ord på min fölsedag !!!


Hej hopp !!!


// Lizzie


PS Så ni är inte på något vis bortglömda det är bara jag som är " utfrusen " från etern, men jag lovar att återkomma med både besök och rapport !!! DS


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards