Lizzieonline ..

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Lizzie - 1 juni 2009 13:37


eller en kortkort rapport om en liten odågas alias " badflickas insatser " under den fantastiskt hänryckta pingsten .. ;))) som alltså mestadels tillbringades ombord på Splash eller i vattnet vid ÖSS egen klubbholme !



                     

                       


Nu har jag fått förresten fått bilder av Anna & Kenta (Tack !) så  endera dagen .. :-)

ska jag nog försöka få till nån slags rapport  från Kydingeholmskursen !!


Hej hopp !


// Lizzie




PS Bifogar en liten stilstudie på min husse övande " man överbord " och eftersom min matte påstår att hon för typ hundra år sen under studietiden försörjde sig som simlärare på somrarna, så tyckte ju jag att det här var ett lysande tillfälle för henne att assistera mej i mitt utövande som strand - och badvakt ...  och faktiskt få öva " livräddning " må så vara i icke skarpt läge, men ändå .. * fniss * !!


Fast antagligen hade hon nog bara fått en massa kallsupar alternativt tagit sig vatten över huvudet hon oxå, för hon skrattade så tårarna rann .. ; ))) DS


                     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards