Lizzieonline ..

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Lizzie - 18 februari 2009 11:05





Ungefär så här ensam och övergiven kände jag mej igår efter att hund och husse just övergivit sin rätt så matta matte, för att istället åka upp och lägga in en matta på loftet i vår stuga, och jag har på morgonen i dag fått " meddelande " om att den mattan nu intagit sin rätta plats  :-)


Själv intog jag igår kväll min plats framför dumburkens ruta  ( som omväxling till alla vanliga och för den delen  ovanliga dumrutor o rutor, som hunden och jag annars brukar ägna oss åt .. *s* ) för att kolla på en annan Matte, som numera övergett Let´s Dance, och istället dansar vidare och " ber om lov " i Fyrans Bygglov ;)  och jag tycker ju att det svängde rätt bra  där också !!


Förutom Bygglovs-Villy då, som mest höll sig på mattan där han varken svängde sina lurviga eller skivstången,  och antagligen blev matt bara av att kolla på hur de andra deltagarna i passet jobbade så svetten rann .. :-(


Passet var för övrigt antagligen ett Body Power - pass, och det är ett pass, som jag vet att fler än Bygglovs - Villy skulle passa sig för .. Nämner självklart inga namn .. * ler * !!   


Har´e gott !!


// Hälsar en helt översiggiven och alldeles ensammen Lizziematte !


PS Har iaf fått en liten rapport från Lilla Odågan herself , som lite kryptiskt låter meddela  att hon nu anammat uttrycket : En gång, ingen gång, två gånger en vana .. och att hon sovit gott, och att hon under sömnen inte hållit  sig på mattan, utan istället platsat väl  bland  dun .....


Där bröts samtalet, och huruvida det berodde på att L bytte plats, eller att husse helt enkelt ville censurera :) det förtäljer icke historien, för ibland räcker det med att man flyttar på sig ca 1 mm så bryts dessvärre förbindelserna med yttervärlden uppifrån " Björnidet "  trots att just det  mobila nätet går över svenska Telia ( fast det rimmar ju förstår på Felia.. ) DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards