Lizzieonline ..

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Lizzie - 9 april 2012 21:47

så löd färdbeskrivningen i onsdags när vi åkte upp till Grönklitt för att i sedvanlig ordning fira påsk ...   fast vad jag inte fattat var att matte bestämt träff med Anna Hilding just på Valbo BK för att lite checka av var vi stod / står inför ev tövlingsstart nästa helg ...  Ooops

 

Börjar med en bild på mej när jag ligger och vilar lite efter allt "nötande" och filmande ..      och just filmandet blev i sig en liten fadäs ... eftersom varken matte eller husse kollat hur mycket som fanns kvar på "skivan" i videokameran ...  vilket skulle visa sig att så mycket var det ju inte kvar ...   ( åsså är det visst tänkt att "filmen"  ska redigeras lite säger matte, men jag vet minsann att matte inte vet hur man kan föra över till bloggen direkt från videokameran ...  *harkl* ) men det mesta av fria följet kom visst med iaf ..   !!


( Ouppvärmd som jag var så var jag visst ibland både lite överallt samtidigt som jag visst inte var nånstans ... hur nu det går ihop ... men attitiyden kunde varken matte eller Anna klaga på *fniss* !!  Vad då alla tassar i backen samtidigt ?!? Vad ska det vara bra för undrade jag och tog ett glädjeskutt till .... Suck sa visst matte .. )


Jaja, husse bytte till vanliga kameran och en inkallningssekvens får väl duga så länge tills jag får ordning på " resten " ..


 

Matte var hur som helst inte speciellt snäll mot mej, för hon tog mej ju direkt ur bilen och in på plan för att köra gruppmomenten i " liten grupp " alltså bara jag, men Anna fick " störa " på olika sätt istället ...   och efter det fick jag fortsätta utan nån som helst uppvärmning direkt på ett rätt långt fritt följ kedjat med en inkallning fast sen blev det värsta belöningsleken ...   !!


Tja, det blev iaf en kortkort rapport nu när vi återigen " landat " i Uppsala ...  jag lovar, fortsättning följer ..


Hej hopp


// Lizzie



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards