Lizzieonline ..

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Lizzie - 29 maj 2009 16:05


för jag hoppas nämligen kunna återuppta en av förra sommarens små hobbies som jag då  ägnade mej åt, nu när vi ska ut med Splash i helgen ..  och förresten så är det kanske på tiden att gå på djupet med en del saker .. *s* !


Jag har försökt tjata på matte om den utlovade uppisen från kursen i måndags och tisdags, men hon skyller ju bara på att pappershögarna växt ..  :-(


Att det kan växa saker på trän vet ju tom jag, men att en hög av papper kan växa alldeles av sig självt , näe den går vi inte på ...  Själv försöker jag däremot gå efter principen att inte skylla ifrån mej ...  *s* !


Dessutom har matte  börjat surra om att det ska grillas igen, men då sa jag ifrån på skarpen att jag nog tyckte att det räckte med två dagar av grillning på en stekhet lydnadsplan i början av veckan, och menade att det nu räckte med griller i i huvet på matte, men det var inte så farligt som det lät, för den här gången  handlade det bara om vad som ska hamna på grillen i helgen .. ,)))


Apropå hett så såg det ut som på nedre bilden när jag tillsammans med syrrorna Nessie och Frejade svalkade oss på en utställning .. :-))


Ooops ! Not bad at all tyckte vi då ..  om badet alltså !

  


Men nu närmar sig hänryckningens helg med stormsteg, så nu ska jag bara återigen be om ursäkt å min mattes vägnar, eftersom hon  inte har hunnit med att tacka alla som skrivit så himla snällt och fint om vår " officiella träningstävling " på Flygardagen !!


KRAAAMAR från matte och mej !!!   





// Lizzie, som tänker ägna helgen åt sol och bad = Läs vattenapportering !



PS Jaja Nessie, jag ska kolla om det har börjat blomma några Adam och / eller  Evor,  men jag tänker inte plocka med mej några som bevis, för det tror jag inte att man får, möjligen kan jag ta en näve nävor, men jag tror nog att just nävan fortfarande är knuten .. ;))) DS

                

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards