Lizzieonline ..

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Lizzie - 21 maj 2011 17:59

har jag idag ägnat mej åt på Splash, eftersom det blåste typ småspik så valde jag att göra min plikt och sköta vakten istället för att bryggsegla ..   !

Min matte passade såklart på att slå två flugor i en smäll, så jag fick även träna lite på det här med target, eller om man så vill kontaktfält ..   fast hon missade konstigt nog att jag skulle köra "fjärren" *s* !!   

Nån som däremot verkligen i dubbel bemärkelse " varit i selen " i dag är bästaste kusinen Xit med matte Marie ..   för dom slog till med både klassvinst och uppflyttning till högre spår i dag ...   !!!!!


Superdupergrattis säger vi och  skickar ett helt fång med massor av symboliska rosor till dom   !!


 

Själv funderar jag starkt på om jag kan ta buss eller tåg upp till Ockelbo och hälsa på för att höra om inte Xit och jag kan få gå parsläpp i spår ..   !?


Jag menar Marie är ju den som håller mej i snöret de gånger jag visar mej i vänstervarv, så varför skulle inte Xit och jag kan dra jämnt i ett lagt och antagligen välvinklat spår ...   fast det förstås, det kanske skulle bli lite vääääl mycket drag då förstås ..   


Om inte annat kunde jag ju introducera min och mattes mixade/maxade specialmoment = Rapportspårsök ...   !!


Hej hopp !!


// Lizzie


PS Visst ser både Xit och jag oskyldigt snälla och lugna ut på bilden ...   fast sken brukar ju som bekant ibland bedra ...   och rejält drag under galoscherna skulle det nog antagligen bli med oss två i samma hus; alltså bus  ...   DS

 

PSS, eller nåt : Snodde den här bilden på vinnarduon  ..   !

Fotografen heter  Susanne Gunnarsson !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards