Lizzieonline ..

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Lizzie - 6 december 2012 19:00

Efter allt snöande var jag ju bara tvungen att ut och kolla kvalitén på gårdagens upplaga från den där Bore ...   och jag kan väl lugnt påstå att nog blev det väl snöpuls som hette duga ..   !!!!


    


Att sen matte i vanlig ordning alltid envisas med att jag även ska leverera in nån modell av apport, ja det är väl inte så otippat ..   fast jag tror att hon idag iaf hade fattat att det kanske var klokt att sejfa med en lite hårigare modell av "apport" än den vanliga lilla tennisbollen ..   för att det inte skulle behöva bli modellen det som göms i snö kommer upp i tö ...   !!



Hej hopp i mestadels galopp !!


                                   // Lizzie

Av Lizzie - 6 december 2012 10:42

är det nu dax för husse och mej att kavla upp ärmarna och börja träna på årets julsånger ...   för det är en tradition som husse och jag håller stenhårt på !!


Vill du se en stjärna, se på mej ...   , brukar jag ju alltid föreslå, men antar att det även i år blir enligt modell " as every year " ...   vilket då är samma som att vi iaf börjar med tippetippetippetapp ...    åsså lika traditionsenligt som vanligt antar jag att jag kommer att tappa bort mej så jag måste läsa noterna innantill ...   !!


Himla tur att jag iaf slipper glasögon, eftersom Eva Hertil gav mej stämpel OK på ögonlysningen i somras !!


 

Har´e gott !!


// Lizzie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards