Lizzieonline ..

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Lizzie - 20 juli 2012 14:36

gör jag iaf nu .. och talar dels om att jag är hemma igen, och jag även ska försöka få lite ordning på matte ( Näe, jag vet det är verkligen inte plättlätt ...   ) så att jag kan få ha bloggen i lugn och ro ett tag ...  för att berätta lite om hur jag haft det på sjön, i Grönklitt och och sist men inte minst vid besöket hos mina släktingar schimpanserna i Furuvik ..


 


Åsså skäms jag lite över att jag inte fixar att sköta bloggen över mattes "nalle" så jag har inte kunnat svara på Rudis fråga om vad har du under blusen Rut ... *fniss* , fast det var iofs inte det han undrade för han ville bara att jag skulle berätta hur packad jag är med min rygga ... så kanske lite trist får jag väl erkänna att jag kånkar på  "liksidig" packning av vattenflaskor, dummisar åsså självklart lite färdkost ... motsvarande ungefär 15 % av min vikt ..


Kan så klart oxå berätta att efter just den här skogsturen Rädsjön runt, så hade matte ett attans sjå med att " rensa underredet " på mej ...


Hej hopp !!


// Lizzie


PS Alltså kennel Rowntree ligger alldeles i närheten av Furuviksparken, och matte är helt övetygad om att min mamma Selma måste ha tagit sig " en svängom " i parken efter att hon dejtat min pappa Larz ...  förstår då rakt inte vad hon menar ....  )


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards