Lizzieonline ..

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Lizzie - 10 april 2012 19:30

är väl inte heller riktigt min grej ...   om det inte handlar om att faktiskt som här köra en high five !!


 Nu togs iofs den här bilden uppe i Grönklitt och jag hade ju lovat att fortsätta att berätta om "Valbostoppet" med gnuggning av superduktiga Anna Hilding !


Vad vi bl a "kikade" på var vänstersvängar och som nog framgår av "klippet" var jag rejält uppvärmd efter fria följet, eftersom jag fått av mej "täcket" som jag ju ibland får ha på mej som jobboverall under den kyliga årstiden ..   för Obtracktäcket är verkligen smidigt och bra !

Ingångar kikade "vi" en hel del på oxå, men jag måste ju förstås säga att jag är mer för att vara på gång ( eller språng ..   ) än på ingång ... fast tycke och smak ska man inte diskutera påstår min matte ...   !


Därefter var det dax för konskick och dirigering innan min traditionella avslutning medelst "fjärrkontroll" ..   varvid det åter var dax för störande inslag från cochen ... ( läs Anna .. ) för hon var minsann inte lite fräck utan  lyckades tom lura mej att jag göra ett väldans snyggt sättande ...   på hennes kommando  *host* April, april din dumma sill ...   dej kan man visst lura vart man vill sa matte och höll smarrigaste godbiten framför min nos ...    precis utom räckhåll ...    !!!

Attans oxå, jag brukar minsann inte vara så lättlurad ...   men gissa om jag drog de där öronlapparna som strutar framåt ( för att bara lyssna på matte ...  ) och tydligen såg rätt förnärmad ut ...    men så klart, en gång kan man väl åka på en blåsning, men inte två ..   så slutet gott = Både favvokex OCH godisburk efter avslutad godkänd fjärr !!!!

Hej hopp !!

// Lizzie   

 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards