Lizzieonline ..

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Lizzie - 28 november 2011 12:30

kan man väl lugnt säga att jag är nu då .. efter att först Ultunas sjukgymnast Kjerstin P kollat igenom hela mej ( med stämpel OK som resultat .. ) och att jag därefter blivit trimmad och fått ljuvlig massage av "min" frissa tillika friskvårdsterapeut  Lotta på  Hagby hundtrim   !!!

Hörde oxå att matte skaffat ett 10- kort på massage, och jag ser redan fram mot nästa behandling !

Vid det här laget vet nog redan att jag ju tycker att det är himla skoj att "fastna på bild" och då är det väl inte helt otippat att det lixom bara råkar finnas bilder med mej på hundtrimmets websida .. *harkl* !

  

Lotta är jätteduktig på att klippa, trimma och massera , vilket kanske inte är så konstigt eftersom Lotta faktiskt har "papper" på att hon både är  DIPLOMERAD HUNDFRISÖROCH HUNDMASSÖR

så jag kan verkligen varmt rekommendera ett besök hos henne   !!


Ha en braig vecka !!

// Lizzie     

PS Om du vill se fler bilder av mej så ska du kolla på klippning och utställning under pälsvård ..    *host*




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards