Lizzieonline ..

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Lizzie - 3 oktober 2011 19:00

Det var måndag morgon och mitt huvud kändes rätt så tungt ...   och eftersom matte hade förskansat sig bakom sina "papper" i arbetsrummet, och husse var på "rymmen" så passade jag på att inta TV-rummet ( läs soffan ... ) för att kolla på nåt bra program, men hur än jag zappade mellan programmen, så hittade jag inget riktigt spännande ...   


  
utan det föll sig inte bättre än att jag  faktiskt mitt på blanka förmiddan föll i djup sömn zzzzzz  ,,,   och självklart passade naturligtvis flockens just precis då  hemkomna papparazzi på att föreviga mitt påstådda   zzzzzzzzz och eftersom det finns bildbevis så var det väl bättre att erkänna direkt ..  !


Den här gången tyckte jag nog dessutom  att det tom var fiffigare att själv visa den eländiga dokumentationen på min blogg, istället för att matte skulle skicka ut bilden på den däringa fejan ...     !


Ha en braig vecka !!!

// Lizzie

PS Till helgen är det visst dax för en ny inrutad "omgång" och ska man lita bara det minsta lilla på yr.no ...   så kan vi visst åka på en rejäl blåsning till helgen ...

Kulingvarning och nordan är ingen bra kombination för långöron ...    DS

PSS Uppdatering från yr.no tisdag morgon  och vi ska samlas kl 08.00 ..  undrar just vilket som är bättre, torr kuling eller blöt laber bris  ?????

            kl 8–14           Laber bris, 8 m/s fra nordvestLaber bris, 8 m/s fra nordvest

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards