Lizzieonline ..

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Lizzie - 8 augusti 2011 10:17

var ju det som återstod i går när Bloggen behagade gå i strejk ...   men matte och husse satte sig framför dumburken och kikade på ett jättegammalt avsnitt av Morden i Midsomer på kvällen istället för att hjälpa med vid datorn ...   så jag fortsätter i dag med ett nytt inlägg då istället ...


Jag har inte hittat rätt på protokollet än ( men antagligen ligger det nånstans i Laban .. ) så jag är inte säker på om jag fick en åtta eller 8,5 på vittringen ..

men jag vet att jag i går för andra gången i år sumpade tian på fjärren ..   !!

  

Fast jag skyller så klart ( näe, jag vet att man inte ska skylla ifrån sig, men ... ) på att det beror på att matte har ändrat handtecknet  för ställande efter missförståndet på SM .. host ) och att hon sen hållt på och "petat" i fjärren ..   

Matte ville iofs inte riktigt köpa min förklaring .. eftersom det var första sättandet som inte var hundra ... men sen körde jag på som vanligt iaf, och betyget på fjärren blev 8,5


Att totalen blev 275,5 är däremot helt säkert, och med tanke på alla "småmissar" så känns det som om vi får vara mer än nöjda med det resultatet !

En svängom i det gröna brukar ju alltid se till att avsluta med ..   , och så även denna gång, innan det sen var dax att kvittera ut mitt "tävlings-specialgodis" och lite ( mycket ) bus på ängen !!!! Smarra säger jag bara .... 

Så här glad blev iaf matte när hon kom på att lördagens förstapris var vårt åttonde officiella på raken ( nionde totalt ) och att vi nu fortfarande har en riktigt fin svit i elit ...   !


Överst på pallen stod Gunilla & Hillras Perry och  megastort GRATTIS till dom för en superfin runda   !!!


Perry och jag fick för övrigt våra Lydnadschampionat samtidigt i fjol vår, fast då stod jag före honom på pallen .., men i går var det definitivt Perrys dag  


Tusen  TACK för alla grattis över alla möjliga och nästan omöjliga media !!!


 Hej hopp !


// Lizzie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards