Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Hipp, hipp hurra :-))))

Av Lizzie - 16 juni 2011 09:45

för oss alla syskon idag på våranses sjunde födelsedag!!!!!


Eftersom det fortfarande inte är nån riktig ordning på matte, så lär det inte bli nåt stort fölsefirande i dag, men vår Brf PerBotvid brukar ju iaf alltid ställa till med gårdsfest till min ära ...   ( PerBotvid fyller år samma dag, mattes anm .. men det näns vi inte berätta för Lizzie .. ) och förhoppningsvis kan matte vara med en liten stund kanske ..    men om jag ska vara helt ärlig, så är det lite visset med henne ..    Känner inte alls igen min matte ...   Hoppas verligen att hon kartar på sig tess lördag ... för då smäller det ju ... Oooooops !!!!


 

Nr 2 av Springertidningen landade iaf i brevlådan på min fölsedag i fjol .. , fast meningen var ju från början att jag skulle ha varit "frontfigur" men det hade visst blivit nåt missförstånd med måtten, så jag hamnade på baksidan istället, men jag fick iaf ha hela den sidan för mej själv .. och jag tror att det var för att mitt Lydnadschampionat blev klart förra våren som jag fick leva på hoppet i tidningen den gången ..     !!


  

Hej hopp

// Lizzie 

 
 
Ayla o Axa m familj

Ayla o Axa m familj

16 juni 2011 10:04

Grattis Grattis fråm oss på Västkusten vi sjunger hurra hurra,hälsa matte.

http://www.hoffearras.se

 
Storolillnosarna m matte

Storolillnosarna m matte

16 juni 2011 10:32

Grattis på födelsedan!! <3

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
brollan

brollan

16 juni 2011 10:35

JAAAAA HIPP HIPP HURRA för oss idag!!!!! ;-)
Se nu till att få ordning på matten tills i helgen så ni kan starta!!
Hoppas att du får nått roligt eller gott i present. Själv har jag lagt in en lång önskelista...hoppas att jag får nått av det, helst något ätbart ;-)
LOVE YOU
Kram brollan

http://sinnasidan.blogspot.com

 
Rudi o Britt Marie

Rudi o Britt Marie

16 juni 2011 11:49

Hipp hipp hurra! Du skriver inte hur många år det är, men man kanske inte får veta det om damer, som vanligt.
Du, Lizzie, alla springrars frontfigur som tassar på sommardäck, se till att matten kryar på sig med raketfart nu!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
stin@

stin@

16 juni 2011 12:04

GRATTIS!! Nåt smaskigt att äta får du säkert även om matte är lite risig!!

http://www.tansandtins.se

 
Ingen bild

ESSingarna med flock

16 juni 2011 15:08

Ja, må hon leva
Ja, må hon leva

http://www.youtube.com/watch?v=DvZDDu_3SNE&feature=related

Grattiskramar på födelsedagen från
ESSingarna med flock

PS Vi håller alla tassar och tummar för att din matte. DS

 
Mervi och tjejerna

Mervi och tjejerna

16 juni 2011 19:22

GRATTIS!Hipp Hipp Hurra hurra Hurra!
Säger vi från Västerås

http://springerspaniel.se

 
Kattis

Kattis

16 juni 2011 21:25

Underbar bild! Grattis!!

http://www.kattisdagar.se

 
Ingen bild

Jenny o Dio

16 juni 2011 21:35

Vilken härlig bild på dig med tidningen! GRATTIS! Hoppas att matten hämtar sig fort...

 
Ingen bild

Nessie

16 juni 2011 22:58

Grattis allra sötaste Syster från Storasyster Nessi

 
Ingen bild

Sylvi Åsberg

16 juni 2011 23:59

Stort GRATTIS på 7-årsdagen till fotomodellen Lizzie och krya på sig "Matten" snart är det lördag. Vi håller tummar, tassar och tår i Avesta på lördag. Lycka till önska mamma Selma m fam.

 
Jessica

Jessica

17 juni 2011 10:05

Grattis i efterskott!! Blir säkert firande när matte är riktigt pigg igen, kanske blir det fira av redan i helgen:))
Stort LYCKA TILL i helgen!:)
Kramar!

http://www.yrlabus.se

 
Ingen bild

Solan

17 juni 2011 10:09

Nu är det bara att önska er LYCKA TILL.

 
Anna-Lena och ligan

Anna-Lena och ligan

17 juni 2011 14:54

STORT GRATTIS i efterskott! Vi ses imorgon....
KRAM, Anna-Lena och jyckarna

http://annalenamedhundar.bloggproffs.se

 
Ingen bild

Stina

17 juni 2011 15:01

LYCKA TILL NU. HOPPAS FÖRKYLNINGEN SLÄPPT TAGET. VI KOMMER OCH HEJAR I MORGON.
STINA DIMMA TROLLA ANNA BLINKA ANKI ZORRO ELIN CHICKI HALLON mfl...STOLTA UBK:ARE

 
Ingen bild

Marie o Xit

17 juni 2011 15:55

Grattiskram på 7 årsdagen ♥
Kommer tillsammans med mamma Semlan och familj att hålla allt vi kan på lördag då vi befinner oss i Avesta med dem.
Så kul att läsa om er i Springertidningen som kom i veckan... och ni vet hur stolta vi känner oss? Tokstolta!!!
Massa massa Kramar från oss ♥

 
Ingen bild

ESSingarna med flock

18 juni 2011 17:14

Helt underbart att se er idag. Vi var så stolta och rörda över er prestation.
Första springer i Lydnads SM, det är så tokstort.

Massor med kramar från Rose-Marie och ESSingarna

 
Marie L

Marie L

20 juni 2011 17:03

GRATTIS i efterskott lizzie, det får vi fira när vi ses! Hoppas du hade en bra dag. Kramar från oss!

http://www.123minsida.se/Minos

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards