Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Simma lugnt ...

Av Lizzie - 7 april 2011 08:30

lär jag säkert få börja med i dag  ...   men nu börjar jag iaf äntligen att

få lite mera ordning på min matte igen, för jag hörde nog att hon pratade med Maria på simmet om att hon äntligen skulle skaffa simkort åt mej ..    !!

På tiden om man säger sååå ....   !


Som om inte det räcker så ska jag efteråt få antagligen välbehövlig massage av Lotta igen !!


Inte ett dugg synd om mej med andra ord ...   !


Mera synd om matte som bara biter på naglarna numera och nog lär fortsätta med i två veckor till ... för först då blir det ju klart om vi står kvar på den däringa listan ... Snacka om lida kval alltså ...


Hej hopp !


// Lizzie    

 
 
Maria på simmet

Maria på simmet

7 april 2011 09:40

Simma det ska du få göra Lizzie och rigtigt kul ska det bli och sen vi ska se till att matte inte biter ner naglarna helt, vi ska få henne på andra tankar! ;)

http://www.uppsalahundsim.se

 
Rudi

Rudi

7 april 2011 10:36

Åh, Lizzie-badbrud! Vad härligt det ser ut att få simma bara för att dt är kul och skönt! Och så massage, minsann! Rena spa-vistelsen! Lyllos!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Anna-Lena med ligan

Anna-Lena med ligan

7 april 2011 11:57

Åh, va´ härligt du ska ha det hör jag.... Minns väl när Fina simmade - gjorde "bomben" från rampen och simmade i full jetstråle i 15 min. Det var då hon inte behövde smyga i vassen när hon badade på sommaren... Nej, skämt åsido, hon har verkligen inte någonting att skämmas för nu heller. En 9-årig SNYGGING är vad hon är!!
Slut bit på naglarna!! Jag har beställt plats åt er för l ä n g e sedan, det vet du ju! Betala nu och lugna ner dig, fniss!! Ni har ju oss på första parkett och hejar när det är dags!!!!!
KRAMISAR från oss, Anna-Lena och ligan

http://annalenamedhundar.bloggproffs.se

 
Marie L

Marie L

7 april 2011 19:47

Härligt med "sim", vi kanske ses i bassängen ;-) håller tummar/tassar att ni blir kvar på listan såklart!
Kramar från oss

http://www.123minsida.se/Minos

 
Ayla o Axa m familj

Ayla o Axa m familj

8 april 2011 10:57

Här blåser som tusan ute, blommorn man satte i måndags välter, usch vad trist. Vad härligt med simkort åt tjejen. Här tar vi oss sakta men säkert framåt men det är förb svårt att fatta vad som hände. Lilla Axa är en solstråle med vassa tänder, full av upptåg. Ha en bra helg.

http://www.hoffearras.se

 
Karin & co

Karin & co

8 april 2011 20:56

Låter som om matte behöver lite avslappnande massage också ;-)

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Terese

Terese

9 april 2011 08:27

Spabad och helkroppsmassage, inte utan att man blir avundsjuk:) Ha en skööön helg!

http://www.brandwold.se

 
Axa o Jennie

Axa o Jennie

9 april 2011 21:33

Ja, det där med kvallistan börjar bli riktigt spännande även för oss som bara hejar på! Helt rätt att koppla av med spa!

http://spralligaspringern.cybersite.se

 
Marie

Marie

10 april 2011 14:16

Ohh vad härligt att plaska runt sådär, snygg är hon också =D, duktig tjej

tack för rösterna
kramar

http://myflowergirl.blogg.se

 
Jennie, Felix & Robin

Jennie, Felix & Robin

10 april 2011 16:48

Vad lyxigt att få "åka och bada", nu blir mina alldeles avis här! ;-) Håller tummarna för er i två veckor till då!! Tack för de snälla orden om Springertidningen! :-) Ha det så bra!

http://springer.ejneroos.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards