Lizzieonline ..

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Lizzie - 28 mars 2011 11:15

brukar matte säga när det är dax att ställa om till sommartid, och självklart borde det väl även innebära att man kan börja längta till just sommar med sol, vind och vatten ...   !!!

Lika solklart klart innebar det oxå att vi åkte ut och såg till Kartongen i går ( Splash alltså ) fast än så länge ligger isen ute i Östhammar ....    och jag som trodde ( hade hoppats .. )  att vi skulle sjösätta ..*harkl* !!

 


Jaja, jag får väl nöja mej med att ta in en gammal bild på Cover Girl, ( som Gammelmatte visst tycker att jag borde kallas ... fattar inte varför ... hmpf ..  ) fast längtar iland vet jag förstås inte om jag håller med om att jag gör ..    för jag vill ju ut på de stora haven ....  !!


Äntligen måndag, eller vad säger man så här när soooolen strålar   och vi tom hunnit med ett tidigt morgonpass med både " sakletning " på fältet och fortsatt ombyggnad av dir.apporteringen ...     !!


Hej hopp !!


// Lizzie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards