Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Packade och klara ...

Av Lizzie - 10 mars 2011 08:15

för att strax till vårt älskade Grönklitt fara ...   !!!


Fast tyvärr måste jag meddela att jag som hade hoppats sååå,  på att både semla och pannkaka i går få då ..    

enbart fick nöja mej med att fokusera på en frolla ...   !!!


  


Hoppas att ni får en helt hunderbar weekend !!!


// Lizzie    

 
 
Ingen bild

Elba

10 mars 2011 18:12

Man kn tjuvsmaka lite på både semla och våffla när matte tittar bort en sekund! Lycka till!!!

 
Karin & co

Karin & co

10 mars 2011 22:29

:-) Du har en hård matte du, hur länge tvingade hon dig att sitta så där? Kom hit så ska du få både pannkakor och semlor ;-)

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Mirre

Mirre

11 mars 2011 22:21

Ha det underbart nu i Grönklint
kramar

http://myflowergirl.blogg.se

 
Arras o Aylaflocken

Arras o Aylaflocken

13 mars 2011 11:48

Oj oj bra balans men synd av matte att fresta så, men här lägger matte det mellan tassarna på golvet, vi får vänta så snålvattnet rinner. Konstiga är de de där tvåbeningarna eller hur Lizzie

http://www.hoffearras.se

 
Mirre

Mirre

14 mars 2011 12:31

Hoppas att ni haft det toppen
kramar

http://myflowergirl.blogg.se

 
Ingen bild

Marie o Xit

14 mars 2011 19:14

Tack o lov .... ni är tillbaka :) både i bloggform ( jag hade liksom bara länkat till hemsidan...) och kroppsligt (tillbaka i uppsala från härliga Grönklitt :) )
Hoppas ni haft en toppenhelg där uppe
Kram kram från oss ♥

 
Marie L

Marie L

16 mars 2011 01:38

Hoppas ni har det skönt i Grönklitt! Obs medlemsmötet är den 26/4, då kan ni hämta utmärkelsen:-)

http://www.123minsida.se/Minos

 
Annika Hope & Jonna

Annika Hope & Jonna

16 mars 2011 10:54

Hoppas ni haft de härligt uppe i Grönklitt med sol och blå himmel :-)) Vet inte om jag har grattat er till den senaste utmäkelsen.........så då gör jag de nu Stort Grattis till åretslydnadshund på Uppsala BK. Ni är otroliga :-)) Kram från oss

http://www.hundinfo.se

 
Brollan

Brollan

17 mars 2011 08:57

Härligt att ni hade det bra och skönt att ni är hemma igen så man vet var man har er ;-)
Fy fa*ken för att ha godis på näsan som man måste TITTA på!! Inte min stil direkt...matte säger att jag är för glupsk för det där tricket ??
Kram Brollan

http://sinnasidan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards