Lizzieonline ..

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Lizzie - 2 januari 2011 11:30

Hoppas att ni alla därute i rymden haft det riktigt (h)underbart under både jul- och nyårshelg    !!

Själv har jag av någon anledning ( som jag då inte alls kan förstå ... ) varken haft möjlighet att uppdatera bloggen, mer än att jag med nöd och näppe lycka-des förhandla fram att få sätta in mitt eget julkort och även önska Gott Nytt Hundår ..   , fast utan möjlighet för vare sig mej eller nån annan att kommentera och /  eller hälsa tillbaka ...   !


Nu kommer vi iaf till det allra värsta : Bilden nedan, som husse förevigade på julaftonens morgon från ett Grönklitt mest i vitt, den har matte redan visat på webben, fast på nån konstig sajt som jag INTE har access till ... och tydligen inte heller kommer att få  ...   !!!!  

Men hallå vad säger man då ??????? För tvåbeningar påstår matte och ser faktiskt lite generad ut, för hon har visst fått en massa gliringar från "vissa håll" om just den här sajtenoch jag fattar i vanlig ordning nada  !! Man ska visst aldrig någonsin säga aldrig påstår hon oxå ..   !!!


  


Sen påstår matte att det har varit för kallt för att ta med kameran och bidra med några nya bilder till min blogg ...   och antagligen är det väl bara att svara ja på frågon om vi varit insnöade uppe i Grönklitt ..  så därför bifogar jag en bild från när jag förra nyåret var insnöad i ordets rätt och egentliga bemärkelse ...   !!!


    


Hej hopp !!

 

// Lizzie   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards