Lizzieonline ..

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Lizzie - 15 december 2010 08:00

 

 

       

Hur som helst så funkar både täcket och nomeselen fortfarande väldans bra , men tyvärr måste jag väl erkänna att det även i år bl a kommer att stå just Gappaybollar på önskelistan ... *harkl*   ,  för av nån underlig anledning så har just dom bollarna en fantastisk förmåga att inte bara sväva otroligt högt i det blå ...  , utan tyvärr kan dom även under flykten fastna högt upp i nån trädtopp ...   !!


Från det ena till det andra kan jag berätta att jag flera dar i rad faktiskt tränat "bland rutor och ränder" ..   och i går följde husse med och videofilmade mitt och mattes i vanliga fall rätt så " fria följ " ..   , så gissa om jag blev rätt så snopen när vi sen kikade på "filmen" och matte tyckte att det såg riktigt bra ut ....   !!


Jaja, nån gång kan man väl chocka henne, men det ska absolut inte bli nån vana, det kan jag då lova ...   !!


Hej hopp !!

 

// Lizzie   

 

PS Har fått kommentarer om att jag visst ser lite galen ut på en av bilderna, så jag delförstorar den bilden och visar att det är helt galet tänkt .. , eftersom jag bara var lite GLAD över att min nya "pyjamas" även kunde användas som lekdräkt ..   !!! DS

 

 

 

 Påtänkt ännu senare: På  bilden under syns väl iaf stjärnan i det blå, eller!?!? Kan även meddela att jag tog 3 poäng på lyra, så det så .. DS 

 

 

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards