Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

Linslus ...

Av Lizzie - 18 november 2010 13:02



alternativt Cover Girl brukar ju jag ofta kallas ...  men hallå, vadå

det är ju ändå jag som är "huvudpersonen" i min blogg ändå ...  , eller ?!?!?



Fast iofs kan man förstås undra vartåt det lutade .....

när husse och jag jag var ute bland kullarna med kameran och kutade

för husse lyfte på hatten och jag sprang som katten ...

och med min fina väska lite grann på sne, kunde väl vad som helst ske ...

men horisonten är rak, och jag satt iaf snällt på min bak ...   !!


Ha en fortsatt trevlig vecka! I morgon är det ÄNTLIGEN fredag !!

 

// Lizzie

 
 
Ingen bild

Stina Dimma o Trolla

18 november 2010 14:07

Lizzie....Jag tycker i alla fall att du är häftigast när du "flyger"....störtskön ;=))

 
Mirre

Mirre

18 november 2010 15:23

Ohh snygg covergirl =D, näee inte fullt så mykt nu =D
kramar

http://myflowergirl.blogg.se

 
Rudi

Rudi

18 november 2010 18:08

Vilken superfin header-bild! Tänk om min matte kunde få till mina rufs-öron så där snygga! Kul bild på lutande trädet och dig och din attans coola väska!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Nessie

18 november 2010 18:39

Nämen Uschhh... håller du på med att bli självmordshund??? Dynamitgubbe i munnen...läskigt tycker syster Nessie som blir lite orolig

 
Kerstin o Storolillnosarna

Kerstin o Storolillnosarna

19 november 2010 10:39

Träden i Uppsala verkar vara livsfarliga, ju! Påminn mig om att aldrig gå under det där lutande tornet i Pisa till träd. :)

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Karin, Wilma och Miso

Karin, Wilma och Miso

19 november 2010 21:11

Vilken vacker bild, fin bakgrund och fin hund :-)

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Brollan

Brollan

19 november 2010 22:29

SJÄLVKLART så ska du vara med på ALLA bilder.. Vem annars liksom ;-) Det visar ju även vem som är huvudpersonen (eller huvudhunden) hos en viss familj i storstan
;-) "Röra om i grytan var det visst" och det har ju en viss dam (nämner inga namn) gjort ordentligt :-)
Kram brollan

http://sinnasidan.blogspot.com

 
Arras o Aylaflocken

Arras o Aylaflocken

20 november 2010 08:02

Vacker flicka med vacker väska i vinterlandskap. Arras o Ayla hälsar att de också fått snö i natt, hela 5cm men den är tyvärr lite blöt så man får nog inte ha den kvar synd nog. Ha en bra helg allihop hälsar vi vid västkusten.

http://www.hoffearras.se

 
Marie L

Marie L

20 november 2010 11:55

:-) Ha en skön helg o akta er för fallande träd och annat!
Vi hörs

http://www.123minsida/Minos

 
Ingen bild

Eva Th

20 november 2010 13:57

Fin bild!! Och mer snö och kyla ska det komma... Jepp - vi träffas om 2 v OM inget oförutsett inträffar... Har haft lite bad luck på sistone kan man säga.

 
Terese

Terese

20 november 2010 14:45

Åh vad vintrigt och fint du har gjort det här!!:) Snygg väska också, sån har Gusslan också fast en i grönt:) Önskar er också en skön helg, nu när den är i full gång!:)

http://www.brandwold.se

 
Lotta

Lotta

21 november 2010 12:02

Vacker liten tös, och allt är rakt och fint utom trädet ;)
Hoppas ni har haft en skön helg, och att den fortsätter i den banan!
Avis på er snö! Här töar den bort :(
KRAM!

http://minflock.com

 
Mirre

Mirre

22 november 2010 00:37

ja, eller hur jättefin =D

Hoppas att du haft en trevlig helg
kramar

http://myflowergirl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards