Lizzieonline ..

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Lizzie - 23 oktober 2010 14:00

Först är det mycket riktigt så att vi nog inte riktigt hunnit landa än ...   efter alla grattisar och "glada tillrop " vi fått efter att jag lyckats med en femetta i år ( = fem ettor i elitlydnad på lika många starter ) vilket är samma som att det nu iaf definitivt är färdigtävlat för i år   så lite ovan där är jag nog fortfarande kvar, även om molnen bara är symboliskt rosa då ...   !


  

Mindre skoj var det däremot att vi tyvärr drog en nitlott och alltså blev bortlottade på jaktprovet kommande helg i SSRK Gävleborgs regi !!!


För att inte tala om vilken hicka matte fick när hon upptäckte att MIN egen hemsida blivit "hackad" ...   eller snarare att vi åkt med på sas samma bräde som mitt webbhotell, så om någon råkade surfa in och upptäckte att det lixom först var nattsvart på min sida ...  för att sen bli helt vitt ...   så berodde det alltså INTE på att jag råkat trycka på fel knapp ...    vilket alltså matte trodde först ....    !!


TREVLIG HELG !!!

 // Hälsar Lizzie med flock      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards