Lizzieonline ..

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Lizzie - 1 oktober 2010 08:30


     


Ibland kan man verkligen undra om inte min matte fått det här med fältsök om baktassen, för jag tror inte att det är meningen att man ska behöva klättra upp i träden för att "stöta på" pippisar ...   men helt säker kan man förstås inte vara   !!


Annars har senaste veckan mest handlat om fysträning eller fysträning i alla dess möjliga eller kanske mest  omöjliga former ...  !!


Vad sägs t ex om att tillsammans med Nessie ( som får gå som löshund ..    )  "dra sig" fram genom Lunsenskogen iförd täcke / vojlock, dragsele och som grädde ovanpå det moset en klövja   med ca 15 % av min vikt släpandes på moster ( = Nessiematten alltså ) som extra motvikt   medan matte medelst stakning försöker få fart på hela " sällskapet "   !!!!!


Som om inte det vore nog, så görs det så klart en paus tillika vätskekontroll ..   ( lugn, bara vatten, vatten ) ungefär halvvägs på "prommisen" , där Nessie och jag dessutom får tävla om vem som är snabbast på fuskrapport ...     och då går det fort över stock och sten kan jag säga,  och " gångarten " liknar nog mest flygande pass  !!


Avslutar veckans "rapport" med en bild från Grönklitt där lupinerna nu något frostnupna förbereder sig för vintervila, för nu har hösten definitivt gjort entré både här och där   med klara kyliga och även soooliga morgnar   !


  

 

  TREVLIG och ffa en HUNDERBAR HELG !!!

    // Hälsar Lizzie med flock   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards