Lizzieonline ..

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Lizzie - 24 april 2010 09:00


I förrgår kväll kom det ett mejl från Brollans matte där hon skrev så här : Verkar inte helt lovande inför helgen om man säger så. Eller vad sägs om 20 cm blötsnö .. L och det mejlet besvarade matte så här : Hm … du med mej skämta aprilo hoppas jag !! ( Matte trodde ju så klart att Sinna bara retades med matte, eftersom Brollan och hon skulle komma och supporta oss ...   )

Fast när matte i går morse " gick in " på Skutskärssidan, så fick hon allt lite hicka ..     för det här är vad som stod att läsa ! Suck !!!!



snow Pictures, Images and PhotosINSTÄLLD allmänlydnadskurs ikväll    SNOW Pictures, Images and Photos  SNOW Pictures, Images and Photos SNOW Pictures, Images and Photos

                ( 22 / 4)  pga snön !!!

  


Efter ett antal kontakter med sekreteriatet uppe i Skutskär ( som tydligen oxå har nåt otalt med han den där Kung Bore ..  ) så blev det till slut uppenbart att även dagens tävling helt enkelt fick ställas in ...   och inte vet jag om det är läge att i dag påstå att vi iaf hade tur med vädret  *harkl* när nu solen skiner från en klarblå himmel men det är väl kanske ingenting att sörja, att man slapp "ruta in tillvaron"  på en plan i en massa snösörja och "ha det glatt" eller   ???


Så vi avslutar helt enkelt med att tacka Er som alldeles i onödan ev hållit tummar och tassar för oss i dag     men jag var alldeles för trött i mössan i går kväll efter alla turer " blir det tävling, blir det inte tävling " ... ole, dole, doff osv, så jag orkade inte skriva nåt då ...   !




Hoppas att ni får en sköööön, soooolig   och helt (h)underbar helg !!!

// Lizzie med flock   



PS Bifogar en stilstudie på mej och Brollan när vi för ganska exakt två år sedan var och tränade på Brollans hemmaklubb, och jag får väl som vanligt säga att jag nog lever på hoppet ..    och att bilden på mej överst är en bakdelsvändning i flygande pass ..   ! DS






  

                   Stilstudien dokumenterades av Brollans matte Sinna   !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards