Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

A saint she aint :-))))

Av Lizzie - 8 mars 2010 08:00





Eller kanske borde rubriken ha varit : Håll dej på mattan Prins, för här är det jag som bestämmer ...     med tanke på dagens datum alltså  !?!?

Eller : Håll dej på plats med hakan tryckt i backen ...   , annars blir det nog sju hål bak i nacken  !

  


Snälla flickor lär visst komma till himlen typ ..      medan andra tydligen ska kunna komma mycket mycket längre ..    typ hur långt som helst ..   så jag sällar mej självklart till den senare kategorin !!!!


För övrigt  satsar jag nog  på den lite mer odågiga stilen ā la Pippi Långstrump, och hoppas och tror att det ska räcka tillräckligt långt ...     , men jag tänker iaf fira den Internationella kvinnodagen på mitt alldeles eget sätt,  trots att jag tillhör just Grupp Åtta …  *s* !!


 


Ha en (H)underbart busig dag i dag !! För det tänker iaf jag ;)))

// Lizzie        

 
 
Ingen bild

Nessie

8 mars 2010 13:49

Klart vi inte ska till himlen..där är det ju ordningsamt och alldeles jättetråkigt...buskult ska det va puzz från nessie

 
Ingen bild

Xit med matte

8 mars 2010 17:30

En (H)underbart busig dag har jag haft det
Busat med mina hundkompisar hela dagen så nu blir det nog en powernap så man klarar kvällen ;)
Ha de' gott

Kramar

 
Helena & co

Helena & co

8 mars 2010 18:59

I den här familjen är ju vi tjejer flest och bäst :-)
Nu är vi 6 mot 2 så självklart dominerar vi tjejer inte bara idag utan alla dagar :-) kram

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Brollan Gizmo

9 mars 2010 08:14

Kör hårt bruden.....Gillar din stil :-)

kram brollan

 
Rusa

Rusa

9 mars 2010 08:18

Helt rätt syrran! Har själv precis fällt gammel-tanten Tassa när vi körde en brottningsmatch i trädgården. Den gamla rackarn brukar dra mig i öronen så hon får stå sitt kast, he, he....
Nosgnuss från Rusa med hundfamilj och urförkyld och sängliggandes matte Anna-Lena

http://annalenamedhundar.bloggproffs.se

 
Torsten

Torsten

9 mars 2010 12:31

Jag har minsann firat min matte (igår då) med att vara extra gullig o snäll :D

http://prinstorsten.blogg.se

 
Karin, Wilma och Miso

Karin, Wilma och Miso

9 mars 2010 21:46

Jag funderar på något sätt att plåga skitgubben. Skicka en massa propaganda från djurens rätt i samhället kanske... :-(

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Borghild/Tulla

Borghild/Tulla

11 mars 2010 19:13

Såklart man ikke skal til himmelen - i alle fall ikke enda! Og før den tid kan man heller prøve å lage himmelen selv! Det er i alle fall Tullas motto; man har lov å forsyne seg av livets goder, selv om de står litt vanskelig til på kjøkkenbenken for eksempel..

http://spaniel.no

 
{Mirre}dalkullans ord

{Mirre}dalkullans ord

11 mars 2010 19:44

Haha det brukar var bruttorna som bestämmer läget ja =D. Tack snälla för de rara orden till mig det värmer

Kram

http://myflowergirl.blogg.se

 
Arras o Aylaflocken

Arras o Aylaflocken

12 mars 2010 11:17

Alla sätt är bra utom de dåliga när man firar. Klart att damen bestämmer eller. ha en bra helg trots att våren väntar med sitt intåg här i alla fall.

http://www.hoffearras.se

 
Kakan o Lassie

Kakan o Lassie

12 mars 2010 13:24

Hej på dig Snygg-Lizzie! Så du har haft prinsbesök du, själv har jag haft PrinsESSbesök av Almi Gumma minsann.

http://collieflickan.blogspot.com

 
Ingen bild

Siddan med flock

12 mars 2010 23:36

Glider in och önskar en trevlig helg. Månntro vi ses, om inte så förstår jag varför. Matte firade grupp 8 på resande fot och vi firade med härliga promenader.
Kram och ha en trevlig helg.

 
Ingen bild

Mirre

13 mars 2010 00:24

Ha en strötskön helg i ishalkan och vårvintern =D

kraaaaam

 
Basse & Gilda

Basse & Gilda

13 mars 2010 08:18

Ups, vår matte missade att det var den dagen då. Tänk va´!
Hon missar tom. att läsa favvobloggarna, och att sköta vår egen :( Svacka skyller hon på. Å andra sidan pysslar hon ibland med en ny blogg (komb. hemsida) *s*
Ha det bäst, och matten skickar en STOR kram till er alla :)
NOSGNUGG från oss!
Ps. Hon har inte glömt avarden ;) Ds.

http://www.rottisweb.se

 
Karin, Wilma och Miso

Karin, Wilma och Miso

13 mars 2010 21:24

Trevlig helg! Hoppas solen lyser på er :-)

http://karinochwilma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards