Lizzieonline ..

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Lizzie - 2 mars 2010 08:05

Ja, det är iaf den fråga som den lilla kluriga korpen i UNT ( Uppsala Nya Tidning )  ställer sig i dag   angående att det trots alla framgångar i Vancouver " fattades " en medalj gällande just hockeyn ... men jag måste ju förstås erkänna att jag för egen del mer ägnat mej åt att "följa" alla skidare ( med eller utan   ) för att hamna på hal is kan man ju enkelt göra genom att bara gå utanför dörren numera ... *harkl* !!


  


Däremot försöker jag så klart hålla jämna steg med dom som dansar vidare mot finalen i just Let´s Dance     och får jag säga det själv så tycker jag väl att jag och min dansprins borde ligga rätt bra till ...   , bara nu inte han den där Irving har synpunkter på hur jag håller tassarna förstås ..   !!!


Sen jag är jag förstås inte helt säker på om det ska va cheek to cheek i just en jive live ...   !?


Men svänger om oss gör det iaf * fniss * ..  !!




Hej hopp !!!

// Lizzie   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards