Lizzieonline ..

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Lizzie - 24 februari 2010 18:00

nådde vi ju lixom inte " ända fram " i fjol, då vi varken hade lyckats med vår målsättning / förhoppning för året .. , eller ens haft en chans att försvara vår KM - titel i lydnad på Uppsala BK, ( eftersom den tävlingen hölls under den inledande perioden av min meddusinering ...  ) men skicka in våra resultat till tävlingen om årets lydnadsspringer kunde vi väl iaf göra tyckte ju förstås jag, och efter lite påtryckningar gick matte faktiskt med på det ...   !


Vi visste ju iofs redan när vi skickade in att att vi skulle komma tvåa, men det måste väl iaf ändå vara bättre än att inte finnas med alls på listan försökte jag övertyga matte om ...   och det höll hon konstigt nog  faktiskt med om, så när resultaten blev kända förra veckan rapporterade jag in vår andraplats på " Springerlydnadslistan " till gammelmatte Ulla på  Kennel Rowntree, och under nyheter på  hemsidan fann jag sen nedanstående bild och snälla ord både om och till oss  och då blev jag faktiskt lite rörd ..   !!!


  







Saxat från Rowntreesidan : " Vi vill Gratulera Birgitta Andén och  ”Lizzie” SEVCH Rowntree Ice Lolly  tlll en hedrande andraplacering i tävlan om Springerklubbens VP Årets Lydnadsspringer.

Trots skador och sjukdom under året, så blev resultatet två elit – ettor, den ena med klassvinst och den högst uppnådda poäng för en ESS de senaste 10 åren !!! Bra jobbat ! Vi håller alla tummar vi har för er inför kommande säsong ! 

 

  

   

Tack snälla säger både matte och jag och lovar att försöka gära vårt allra bästa kommande säsong, även om det just nu ser ut som om det kommer att dröja länge länge  innan våra planer att överhuvdtaget beträda några planer kan gå i lås     eftersom Kung Bores lakejer verka hålla hela Sverige i om inte ett järngrepp så iaf väl inpaketerat i snöööööö ....    !!!


Hej hopp !!!

 

// Lizzie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards