Lizzieonline ..

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Lizzie - 14 februari 2010 09:45


eller snarare traskat runt i ett akvarium ( fast tyvärr utan firrar ...   ) är vad jag fått testa senaste veckan, och inte vet jag om jag ska använda mej av det lite slitna uttrycket " i brist på bröd får man ta limpa " ,    eller bara gilla det berömda " läget " för matte påstår nämligen att det här ska göra mej väldans gott och förhoppningsvis medföra att jag ska vara i bra " shape " inför kommande säsong, så jag får väl tro henne   !!


Förresten så är både sjukgymnasten Kjerstin P och hennes båda medhjälpare Frida och Fia supertrevliga, så det ska nog gå vägen ...   även om jag lixom får gå över ån efter vatten om man säger sååå, och jag dessutom måste " simma " lugnt ..   !!!


Jag måste ju dessutom berätta om ytterligare en språkförbistring   ..  *harkl*

 eftersom jag trodde att när Kjerstin efter " invägningen " tog fram ett måttband så skulle hon mäta min  midja, varför jag  drog  in min lilla "rutiga" mage det värsta jag kunde   !!


Ja, jag trodde att matte och hon hade slagit vad ( fast jag iofs då inte visste om vad .. ) och jag menar vad då, det är väl klart att man vill att ens BMI ska vara juste inför BEACH 2010 ..   och att det inte skulle visa alltför tokiga värden i starten av " rehabträningen ", för då skulle jag antagligen få se mej i månen efter Mamma Scans små bullar ..  * host *!!


Men vet ni vad ..     !!! Kjerstin skulle bara mäta just mina vadmuskler .. Oooops !


Så nu tänker jag lugnt traska vidare några veckor till, och dagen till ära avslutar jag med nedanstående vattenburna hälsning  :



  




PS På Alla hjärtans dag passar det väl dessutom himla bra att Erk & Almi med sin matte Rose-Marie och min matte &  jag skickar ett helt fång med symboliska

    och       som ett -ligt TACK till Alla Er, som på ett eller annat sätt stött vår lilla "uppropslista" som framför allt  handlar om att vi som älskar vatten iaf vill behålla de nuvarande vattenproven för spaniel ! DS




  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards