Lizzieonline ..

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Lizzie - 6 december 2009 08:49



              


Nu i dagarna härjar visst inte bara flunsan med knorr på ..  utan även nån sorts " springersjuka " eftersom inte bara jag utan oxå flera ESS - släktingar tiil mej uppenbarligen drabbats av nån konstig skenbar bassilusk, för attans vad lite vitt på backen tydligen kan ställa till med ..   !!! Vi snackar alltså verkligen fullt ös medvetslös !!!












Själv fick jag häromdan omdömet av Sanna att jag inte alls betedde mej som en springer utan att jag helt enkelt var totalt spritt språngande galen ..   eller om det var skvatt galen men matte påstår att jag ändå inte fattar ett skvatt så det kan ju kvitta vilket !!! Same, same lixom ..   !!














Matte funderar nu förresten starkt på att skaffa krockkudde, ( fast frågan är väl bara om kudden ska appliceras på matte eller mej .. ) för häromdan lyckades jag återigen få henne sas på fall, för efter en helomvändning i typ 190 lyckades jag från sidan damma rakt in i mattes redan sen tidigare " åverkade " knä ..     !!!







Men för sjutton gubbar, hon borde väl vid det här laget ha lärt sig att man ska

hålla undan för ESS ....    !!!















Hoppas iaf att ni firar en lugn och skööön 2:a Advent ute i stugorna  !













                                // Hälsar Lizzie med flock  !   





                                       


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards