Lizzieonline ..

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Tjolahopp ....

Av Lizzie - 30 oktober 2009 09:20


                   

                               

 
 
Tjejerna

Tjejerna

30 oktober 2009 10:29

Hejsan :-)) Detsamma till er och ta det lugnt om ni åker till Grönklitt i helgen!
Kraaaam från tjejligan + matte :-)

PS Vi tycker att ni kan få vara ett tag till upp i det blå DS

http://www.springerspaniel.se

 
Labradåren Lukas

Labradåren Lukas

30 oktober 2009 11:56

Nu har jag varit med min post-avi på ICA och hämtat mitt brev.
Tusen tack gulliga söta Lizzie som skickade ett sånt smarrigt ben till mig!! *puss på nosen* Har aldrig ätit något sånt men ikväll ska vi fira Halloween och då får jag det säger matte.
Matte och Ture hälsar så gott till er alla i flocken.
Puss på er och tassvink :)

http://www.labradaren.se

 
Ingen bild

Lukas igen

30 oktober 2009 11:59

p.s Imorgon kl 10 ska min lillebror gå ett öppenklass spår så ni får gärna hålla en tumme om ni har en över. Vi hoppas på andra ettan :D

 
Storolillnosarna

Storolillnosarna

30 oktober 2009 12:54

Vadå "Trick OR treat!". Det är ju SJÄLVKLART "Trick AND treat!!" Och MASSOR med "treat" i MÄNGDERS MASSOR!!! :))))

Trevlig helg önskar vi Storolillnosar med en liten matte, med.

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Arras o Aylaflocken

Arras o Aylaflocken

30 oktober 2009 14:59

Blir det bus eller godis för Lizzie, och matte då? ha en bra allhelgonahelg.

http://www.hoffearras.se

 
Spexa

Spexa

30 oktober 2009 16:53

TACK snälla Lizzie och matte Birgitta för paketet med MITT namn på:)
Yrla och förmodligen även matte var gröna av avund men jag får tydligen inte avnjuta tuggisen förräns i morgon....så då blir det både bus och godis såklart;)
Massa nospussar från Spexa som så här års är extra mycket Häxa;)

http://www.yrlabus.se

 
Anna-Lena med djuren

Anna-Lena med djuren

30 oktober 2009 19:11

Önskar er alla en riktigt härlig halloween med MYCKET GODIS OCH BUS!!
KRAMISAR från Anna-Lena, Tassa (som flörtar hej vilt med alla karlar oavsett storlek och ålder), Fina (som börjar anta normala former igen) samt Rusa-Busa (som fullkomligt älskar rutan - nu får jag se upp med tjuvisar till rutan....)

http://annalenamedhundar.bloggproffs.se

 
brollan

brollan

31 oktober 2009 10:10

Trevlig helg på dis syrran!! Ät inte för mycket godis nu bara om du går ut och "busar" ;-)
Kram Brollan (matte hälsar också trevlig helg)

http://drevteamets.wordpress.com

 
Ingen bild

stin@

31 oktober 2009 10:36

Vill bara önska er en härlig helg!!

 
Torsten

Torsten

31 oktober 2009 14:03

Alltså här är det ingen som förklarat nånting om nåt himla "trick or treat"....Jag måste utreda detta!
Grattis också till pallplatsen, den översta...:))) Duktiga ni är!!!
Här är det dörrbyte på G och det är kallt här, men det blir ganska så jäkla fint!
Ha en riktigt bra helg!
Kram

http://prinstorsten.blogg.se

 
Kristin

Kristin

1 november 2009 19:38

Vilket roligt kort :)

Tack för grattiset! Det värmer!

Nja, någon mer bruks tävling eller officiell tävling överhuvudtaget blir det inte mer i år. Ozzy behöver landa lite. Han är ute i nån annan värld just nu med dofter och tjejer och spöken. Nja, han behöver en förtjänt paus.

Dock satsar vi mot lägreklass i både spår och rapport under våren :)

Hoppas ni haft en bra helg annars?

Kram kram

http://www.warnbring.se

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

1 november 2009 21:07

Hoppas att det blev en god portion bus och godis i helgen!

kramar Karin

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

1 november 2009 23:47

Vilken snygg bild ;-) Min lilla Engla snart fyra missförstod det hela lite och gick runt och sa "puss eller godis". Gick bra det med, hon håvade in godis..

http://www.ryegates.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizzie - 20 april 2016 18:30

 är nu efter tre år löst och priset "återfunnet", så alltså lika många år som jag hade erövrat det av Monika Jansson skänkta vandringspriset till Årets Lydnadshund ; lika många år tog det innan jag nu äntligen fått skriva in mej i rullorna.   All...

Av Lizzie - 3 februari 2016 13:09

Jag har ju haft synpunkter på att det bara är lilla Knasan ( Numera även kallad Blondie ;-) vilket då alltså inte beror på hennes hårfärg ...   ) som fått hänga med matte på kuliga saker   ... som tex vet jag att hon återigen ska få vara med på en Ni...

Av Lizzie - 22 januari 2016 19:37

I dag firar Lilla Knasan sin niomånadersdag .... och ska man sammanfatta de sju månader hon tillbringat hos oss, så kan man väl säga att det antagligen finns en anledning till att hon fortfarande inte fått nåt annat "namn" och att det kanske beror på...

Av Lizzie - 21 januari 2016 14:34

antar jag att han den där Kungen av Snö tyckte när han under nyårshelgen lassade ner en himla massa snö och kyla med för den delen ...    I vanlig ordning ville ju jag ha "stenkoll" på läget redan första dan det kommit ner lite mera vitt och ffa my...

Av Lizzie - 20 januari 2016 15:30

 kan man lugnt säga att den lilla Knasan tar sig fram, och eftersom det här med att skriva ikapp mest skulle handla om just hennes intåg i flocken så tar jag väl och bjuder på några rader till om henne då ...    Matte fick ju tidigt en förfrågan om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards