Lizzieonline ..

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Lizzie - 30 september 2009 07:57


för att hinna bli klar före helgen gör matte och surrar om resultat och balans Förvånad och då trodde ju förstås jag att hon pratar om mina resultat och om hur viktigt det är att försöka hitta nån hitta balans i tillvaron, eftersom vi kollade på Dr Åsas TV-program som just handlade om träning för tvåbenta i går kväll .. Tungan ute !


Men icke sa Nicke, för det handlade visst om att göra nåt bokslut, och då fattade jag i vanlig ordning nada, eftersom matte nyss avslutat sista boken ( Drottningoffret, mattes anm  ) i Anne Wibecke Holsts trilogi !!

  

Jaja, ibland ( eller förresten, rätt ofta .. Obestämd)  förstår man sig inte på de tvåbenta, men apropå pinnar då, så måste jag ju förstås säga att det krävs en himla bra balans ( när man ska släpa hem  ved inför vintern alltså ..Cool ) för att inte bli stående på tvärs mellan träden när man gjort såna fynd som jag ibland lyckas med !!!


Nu hade varken matte eller husse nån tumstock med sig, så nåt exakt mått kan jag alltså inte ge, men jag tror inte att det är sååå himla många som kan slå mitt " längstapinnerekord " .. Flört !?!?


Skicka mej i så fall gärna en bild över etern, så kan vi jämföra, och jag lovar att nåt att tugga på kommer jag att skicka till vinnaren .. Tungan ute ( Om du slår mej alltså ! ) för att tugga på pinnar får man ju som bekant INTE göra .. Guld i mun ! Iaf inte på tävling vare sig det gäller pinnar " på spåret " eller appellplanen .. *s* !!



Hej hopp !


// Lizzie


PS Pinnen måste vara om man så säger " egenhändigt upphittad och självupplockad " vilket medför att varje form av hjälp från era mattar eller hussar räknas som fusk .. Guld i mun ! DS  

Förtydligande från matte : Näe, Lizzie får inte heller hålla på och leka med pinnar normalt, utan undantagstillstånd råder bara när hon ska " hjälpa till " med vedförsörjningen till stugan .. Glad ! DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards