Lizzieonline ..

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Lizzie - 11 juli 2009 12:39

 


Kikade ju på den däringa SM - kvallistan häromdan, och vem hittade jag väl där om inte en av mina kompisar från förra årets Svartbergskurs i Kydingeholm, och inte nog med att Beppe ( som egentligen heter Rafael ) hamnade där, han har ju fixat sitt Lydnadschampionat nu oxå !!!!


Kuuuul, säger vi och lyfter på hatten ( Ja, vi har redan grattat honom i Beppes egen GB ! ) vi som nu ligger två ettor efter ... * harkl * !


Bilden på oss togs iaf när vi på en lunchrast satt och funderade över det här med rutor och ränder ... ;))) och visst är vi väl rätt söööta tillsammans, Skönheten och jag !!!!!


Förresten så var det nog enda gången ( hittills iaf )  som jag inte känt mej  som varken katt bland hermeliner eller det svarta fåret på en kurs, eftersom det förutom mej och Beppe även deltog två svarta jaktlabbar, en svart Aussie och ytterligare en svart Briard .. så jag kände mej lixom som den lilla ängel jag nog egentligen inte är ... * fniss * !


För inte trodde ni väl för en enda sekund att det inte var jag som var just odjuret .. *s* !?!?


 Det räcker väl i så fall med att bara kika på bildbeviset nedan ;)))) men eftersom jag kallar bilden för Junilek ( mest pga av min lilla systerdotter kallas för just Juni .. ) så är det nog inte fullt så farligt som det faktiskt ser ut :-))))


Jag bara " smakade " lite på Juni  ... * blink * och sen puzzade jag henne på nosen !


 


Hej hopp !!!


// Lizzie


PS Aningen urblåsta ( eller kanske bara blåsta ...) kan jag meddela att " Gubbarna " återvänt från sin seglats, och att Splash nu ligger tryggt förtöjd i sin hemmahamn !


Husses kommenter om kulingen ute på Ålands hav (  ca 20 sekundmeter ) var bara att Kartongen " gick bra " i de " metrarna " och min tanke om det hela är nog bara den att det var en himla tur att Kartongen inte läckte ..  och att det inte gjorde så mycket att matte och jag blev kvar på landbacken ... :-)))  DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards