Lizzieonline ..

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Lizzie - 6 juni 2009 18:58


eller svarslös beträffande min pillerdosering får jag tyvärr meddela att jag fortfarande är, eftersom ännu ingen hört av sig från Ultuna,  ( Vet.högskolan ) men den här gången är varken matte eller jag speciellt oroliga, för att medicinen funkar kan man ju lugnt konstatera .. så snart kan jag nog på riktigt göra skäl för mitt odågenamn igen .. * Harkl * !!




Dagen som idag har ju efter vad jag förstått medfört att den svenska flaggan gått i topp på många ställen, men vi som ofta är " båtburna " flaggar ju ändå titt som tätt, fast i morgon håller nog många med oss tummarna för att den blågula fanan ska få vaja stolt i Paris, när Robin Söderling ska gå sitt livs match i tennisfinalen i Franska öppna  mot den femfaldige schweiziske Wimbledonmästaren Federer !!!


Lite lurigt förstås att hoppas på att hans planer inte ska grusas eftersom det är just på grusplaner man spelar .. ;)))  Ska bli gräsligt spännande att se finalen !


Hur som helst så har Robin S redan stått för en storskräll som  i kvarten slog ut gruskungen Rafael Nadal och i semi " klarade " av den tolfterankade Chilenaren Gonzales !!!


Förresten apropå ranking och det jag skrev häromdan om  att jag kände mej lite som katt bland hermeliner i det fina sällskapet på Kydingeholm, så måste jag ju berätta att nu har katten även smugit sig in på en rankinglista ... för igår när matte letade efter en annan länk ( som hon iofs INTE hittade då  .. ) så fann hon rankinglistan inför nästa års SM i lydnad, och just nu ser det ut så här på den listan ...  * fniss * !! Snacka om humor !!! 


Inofficiell kvallista till lydnads-SM 2010 per datum 090606



92 ROWNTREE ICE LOLLY  Engelsk springer spaniel

BIRGITTA ANDÉN  Uppsala BK 265.00  88.33

Så här lär ju inte listan se ut så många da´r till, så jag passade på att kopiera att en liten odåga nu anses rankad inför nästa års SM ..  ;))))



Hej hopp !!!


// Lizzie




PS Självklart håller vi även tummarna för att Sverige utan några kval ska kvala vidare i kväll mot Danmark !!! Skillnaden mellan tennis och fotboll är ju förstås den att tennis har matte själv " utövat " men att joxa med trasan  har hon mer än knappt prövat .. *s* !! Förutom min sk kamptrasa då .. ;))) DS

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards