Lizzieonline ..

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Lizzie - 26 april 2009 22:35





är väl antagligen vad jag får ägna mej åt i minst tre veckor till, för i fredags tog matte det trista beslutet att lämna WO även till den andra tävlingen ( som vi hunnit anmäla till innan vi förstod att det var nåt allvarligt fel " som var trasigt " .. ) men attans vad det sved för Skutskärs BK känns ju nästan som vår egen hemmaklubb :-( !


Egentligen borde beslutet ha varit enkelt, för vi skulle ju INTE ha anmält om vi vetat om att jag  varit  " sköldkörtelrubbad " och då ska man naturligtvis inte starta heller förrän man vet om pillerdosen är den rätta, och det testet ska göras först om ca tre veckor !!


I dag gjorde vi iaf en utflykt till Sigtuna och Farbror Blå, för det har blivit nåt av en tradition att det är där uteätandet ska startas varje år, åsså är det så mysigt att strosa omkring bland alla pippisar nere vid " strandpromenaden , även om jag oxå brukar få träna lite på passivitet .. ;)))



Fast om ni tror att jag på bilden ovan tränar på bakåtsitt, så är det helt fel, för vad jag gör är att ta sats för att kunna hoppa upp och inte ta skeden med vacker tass, men väl godbiten ur mattes hand, och om ni kollar in nästa bild, så ser ni nog att jag snart kan fortsätta leva på hoppet  .. :-) som ju lär vara det sista som överger en ..*s* !!



Vi tog några bilder som handlar om att " stå på två " ... och det är en bild som jag ska skicka in till den av mina hundtidningar som heter Canis, för dom har nån slags bildttävling med just "ståtpåtvåtemat " , och varken matte eller jag har förut lyckats med att få den berömda ändan ur vagnen förut, men nu SKA vi skicka in en bild !!


Förresten blev det sååå många omtagningar att jag till slut var så slut att jag var tvungen att likt Ferdinand lukta på blommarna .. ;)))






För en gångs skull vet jag till och med vad blommorna heter, så nu slipper vi fråga Minos matte ( eller för den delen Nessies matte om det handlar om vilda blommor .. och apropå Nessie och vilda, så var det skaplig fart på henne och mej i den vilda Lunsenskogen nu på kvällskvisten * fniss * !! ) och apropå Minos och hans matte så måste vi säga GRATTIS till att ni blev godkända på er första start i nkl sök !!! 


Matte och jag lyfter på hatten för er, och hoppas att vi snart får till en busig prommis med dito hörande träning och avslutande exterbelöning i agilityhagen  !!!


Hej hopp !!


// Lizzie



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards