Lizzieonline ..

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Lizzie - 23 april 2009 16:12


kan man väl säga att syrran och jag ägnade oss åt i dag , och jag skyller förstås på att både min bil Wiggo och min farfar Chester heter just så .. ;) , men antagligen åker man dit för smuggel, eftersom det tom fastnat små grangrenar i grenen på mig ...  * Harkl *   :-(((


Näe, jag fick inge beröm för den extra ustmyckningen !!! Matte påstår att julen bara varar till påska ! Ibland undrar jag om hon helt saknar humor min matte !?



Apropå matte, så måste jag i vanlig ordning tyvärr klaga på henne, för i dag hade hon släpat med en massa müsli, som Nessie och jag skulle få ägna oss åt att närsöka, medan mattarna själva smaskade  på bamsestora chokladmuffins till sitt medhavda kaffe ....  :-((( !


Matte såg väl återigen ut som den där berömda fågelholken, för jag steppar ju runt hemma på morgnarna och riktigt tjatar om att jag också vill ha just müsli, men jag menar vad då, det borde hon väl begripa att flingor är frukostmat och inget annat  ..  fast Nessie tyckte iofs att det var helt OK med sen frukost !!


Men vi hade iaf tur med vädret ...;)  för solen var på sas riktigt solskenshumör, och även om det inte blev så mycket till organiserad träning idag, så fick vi ( för ovanligheten skull .. ) verkligen varva ur motorerna i samband med lite budföring över stock och sten, så nu tänker jag ägna resten av dagen åt lite skönhetssömn .. och enligt matte brukar det låta så här ...  zzzzzzzzzzzz inifrån sovrummet, för det är dit jag brukar dra mej tillbaka när jag vill vila i fred .. :)) !


Hälsar en nu snart snarkande fetplyschande liten Odåga, som faktiskt återigen mer och mer börjar göra skäl för sitt smeknamn !!


// Lizzie




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards