Lizzieonline ..

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Lizzie - 20 april 2009 20:01


Nu har jag iaf fått den där dispensen som man måste ha för att få fortsätta tävla när man som jag kommer att anses dopad ..  (  Livslång medicinering pga Thyroidism, mattes anm ) och frågan för dagen är väl möjligen hur jag ska förhålla mej till den andra tävlingen, som vi alltså i god tid hunnit anmäla till, ( innan det blev aktuellt med " besiktning " pga av att min vintervila övergått till soffpotatis-

stadium .. ) för den tävlingen är nämligen nu på lördag .. !?!?


Den tävling som var tänkt som säsongens första start  ägde ju redan nu  i lördags i Alunda, och eftersom jag då inte ens hade alla " papper klara " så  lämnade vi bara WO, men även om jag börjat hitta mitt odågestuk,  har vi av naturliga skäl inte ens hunnit mer än bara börjat " kika " på några av momenten i eliten, fast det är ju å andra sidan hela fem dar kvar tills det är lördag .. *s* !!





Jag får väl  göra som på bilden ( som för övrigt togs för exakt ett år sen, och det är visst nåt sånt datum som matte eller husse brukar glömma bort varje år .. :-)) ! ) 

=  sätta mej på nån stubbe och njuta av solen och försöka komma i så pass mycket form att vi iaf får åka iväg och kolla om det blivit villervalla av allting bland mina små ganglier, eller om de vita tabletterna lagt alla pusselbitarna tillrätta ..   !?



Hej hopp !



// Lizzie


PS Apropå  ville(r)valla ja ! Kolla in U-tube länken! Snacka om att villa valla :-))) DS


http://www.youtube.com/watch?v=DqANtViviME



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards