Lizzieonline ..

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Lizzie - 18 april 2009 09:24


Bakdelsvändning i full galopp är ju inte plättlätt förstås, ( Testa gärna !! )



och nån riktig piruett får jag väl inte till heller, ( för jag vet inte hur jag då ska börja med sluta eller sluta med sluta !?! )  men ungefär så kan man nog beskriva min utveckling som tablettoman, eller vad det nu heter när man ska käka piller för resten av livet,  för skillnaden är nämligen helt enkelt enorm på bara en vecka !!!


Från att mer och mer ha närmat mej soffpotatisstadiet ( Enligt matte var jag visst väldigt, väldigt nära ...  ) så håller jag alltså nu på med att försöka reparera min nästan helt tappade odågeimage .. ;) och jag kan berätta att i går kväll när det var knäckebrödstävling på TV så fick jag ett riktigt fnattanfall, för det var en hel kvartett med tossiga tvåbeningar som körde nån slags " förnyad " variant av ballongdansen .. *s* , och en knäckebrödsbit är ju vad jag  brukar få när jag ska stanna ensam hemma :-) ! Hmm ...


Jag gick igång med värsta kampduellen med matte och så till den milda grad att hon har några fina " minnen " av duellen på sitt ena framben .. :-( för jag " råkade " lixom ta spjärn med framtassarna ..  Shit happens eller vad säger man .. * fniss * !


Nu har vi alltså inte stampat jordgolv inne, så bilden togs inte i går, men tänk vad några små vita piller kan åstadkomma  .. för nu är det slut med att sussa på mitt rosenöra, eftersom jag har såklart  massor att " göra " .. om jag framöver återigen på fält och appellplaner ska " köra " .. :))) !


Så med andra ord : Beware of the dog !!! En liten odåga är på G ..   !!!


Hej hopp i galopp !!


// Lizzie


PS Liiite måste ju så klart klaga på matte, för nu har hon kommit på att jag kan sitta och träna i en egen liten grupp med tabletten intryckt i en Frolic, som jag då ska balansera  på nosen .. :-)  Är jag lurad, eller är jag lurad ???  Säg ärligt !

Hur tycker ni att jag ska förhålla mej till det !? DS



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards