Lizzieonline ..

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Lizzie - 3 april 2009 13:16


eller kanske maj, maj måne .. jag kan nog lura dej till Skåne .. ;) eftersom bilden nedan föreställer cockern Svante och mej i nån slags Waltzing Matilda, (  Svantes matte heter ju just  Matilda  ) och inte alls är tagen varken i år eller ens i april, men väl i maj månad för nåt år sedan !



Nu är det så att Svantes matte pluggar på SLU och ska bli en sån där stickmygga ..     ( = Vette ) så det har inte blivit så mycket av våra Freestyleövningar senaste året, eftersom pluggandet lixom har fått komma i första rummet för Matilda, så ibland har inte ens Svante fått följa med till Uppsala, men jag hoppas att vi kanske ska få till några " träffar " ( Läs busiga såna .. ) under våren, som dessutom äntligen verkar ha hittat även till Östra Aros  !! ( Våren alltså ! )


Största anledningen till att jag plockade in dom här bilderna är faktiskt att jag satt och letade i gamla arkiv, och upptäckte att bilden under är tagen för exakt två år sedan, så den är iaf inget försenat aprilskämt .. *s* !





Jag tror att det var den gången vi viskade till varandra att vi skulle passa på att smita ner och ta oss ett dopp i Fyrisån, och att vi dessutom lyckades med doppet, men att vi inte fick nåt som helst beröm för att vi var så initiativrika och " vattenglada " :-( för minns jag rätt så var färgen inte riktigt densamma på nån av oss efter badet .. * harkl * ! 


Men jag kan ju  minnas fel förstås .. :-)  Har väl  hänt några gånger förr om man säger såå ...    !!!


Hej hopp !!!


// Lizzie


PS Ha en helt (h)underbar helg och njut av att soooolen visar sig IGEN .. ! DS


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards