Lizzieonline ..

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Lizzie - 12 mars 2009 18:32


kan man väl säga att det nu äntligen gjort i dubbel bemärkelse.. ;)) men för säkerhets skull så förtöjer vi den nygamla sidan ( som dessutom nu ligger på " varv " och genomgår nån slags rekonstruktion .. ) med dubbla spring .. :-)  så att den inte ska driva iväg vind för våg nästa gång det blåser upp, men min alldeles egna domänadress säger ju iaf att jag är tillbaka på nätet igen ( http://lizzieonline.net ) och därmed  hoppas jag att sidan ska hålla sig just på nätet, och inte dra i väg sas på egen tass .. *s* , vilket ju jag själv ofta beskylls för att göra .. :-)


Fast himla synd att hjärnstormsprogrammet på TV är slut för säsongen, för det tyckte vi i vår flock var väldans skoj att kika på, även om det förekom en del som var liiite svårt att begripa .. ;);)  men ibland är det  visst inte bara mina två små ganglier som har svårt att uppfatta " verkligheten " på rätt sätt, för allting är visst varken svart eller vitt om man säger sååå, även om det just nu utomhus blivit väldigt vitt, vitt IGEN såvitt jag ser .. :-) !!



Parallellt eller inte så försöker ju min matte igen att få mej att skilja på andra geometriska former ( läs rutor = romb och kvadrat ..  för att inte glömma konen förstås .... ) om vi alls ens ska fundera på att " starta om " på nån appellplan, ifall det händelsevis skulle råka bli nån vår även i år .. !?!?


Har´e gott och gnugga geniknölarna ( och/eller ganglierna ) och tala om vilken eller vilka av linjerna som är som man säger på " båtspråk " ens ..  ;)) !!


// Lizzieonlineagain ....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards