Lizzieonline ..

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Lizzie - 27 februari 2009 10:42


Strålande sooool som  lyser från en klarblå himmel, massor av vit gnistrande snööö samt en temperatur på sas rätt sida om strecket .. :-)  ( för att snön ska ligga kvar alltså  !!! )


Det var vad vi väcktes av i morse, och jag antar att har du hittat hit, så vet du troligen  var vi befinner oss nu där vi  ägnar oss åt " att förlänga helgen " ..  ;) på ett som vi tycker alldeles utmärkt sätt !


Men sen husse och jag var  här förra veckan  har det kommit såååå himla  mycket snö att gärdsgår´n knappt syns överhuvudtaget ( mer än pinnarna som sticker upp då .. ) och nu är det nog bäst att oxå jag pinnar på, ( även om det mest brukar vara nåt som husse och jag ägnar oss åt när han och jag är ensamma här ibland ..) så att jag inte missar en minut till av den ljuvliga vita varan, och jag hoppas kunna återkomma med bildbevis på att jag faktiskt inte alls är en odåga jämt, utan att jag även kan inta skepnaden av en ängel, om så bara en snöängel .. *s* !!





Ha en en riktigt härlig och (H)underbar helg för nu är det faktiskt äntligen fredag !!!


Nosgnugg från mej och kramar från min matte  !!


// Lizzie




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards